• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

HTip

HTip

Member
3 mrt 2013
162
0
19
Hallo allemaal,   Ik ben Philip, 44 jaar, en woon in de buurt van Tongeren. Ik heb een lieve vrouw, Annet, waarmee ik samen heel erg kan genieten van film, muziek en gaming. Ik ben beter bekend, ook als HTip, op HTforum.nl en DVD.nl en ook "gemigreerd" van het andere forum. Het heeft even geduurd, maar ik heb nu even tijd
1f609.png
  Ik ben werkzaam in de IT als business consultant op het gebied van Business Intelligence in een groot ziekenhuis. Naast de audio-/videohobby gaan we graag wandelen in onze mooie omgeving en de Ardennen. Daarnaast klussen we graag samen om ons huis helemaal naar onze zin te maken.   Een audiofiele groet, Philip   P.S. Ik ga kijken of ik op een niet al te tijdrovende manier mijn topic kan verhuizen. Er is sinds de laatste update nogal wat gebeurd... :wub:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Super! Meer dan welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Philip welkom terug, tof om je hier ook weer te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HTip

Member
3 mrt 2013
162
0
19
Bedankt heren! Ik heb nu weer wat meer tijd
1f609.png
Alhoewel met alle werkzaamheden van de afgelopen week heb ik weer druk genoeg gehad. Ik moet nog wel een beetje wennen aan het nieuwe forum, maar dat zal snel komen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hoe meer je komt, hoe sneller
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: