• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Installatie zonder subwoofer

CFC

New Member
2 apr 2015
8
0
4
Goedemiddag Iedereen,

Gisteren is mijn home cinema geleverd nu had ik graag geweten of het mogelijk is deze ook te installeren zonder de subwoofer?

Wegens plaatsgebrek zou ik hem liever niet installeren.

Ik heb een Harman Kardon AVR 161 en een speakerset van Canton Home Cinema 75.

Ik ben nogal leek in deze dingen en ben dus op het advies van de media markt verkoper ingegaan.

Daar stond deze set te spelen en leek me qua geluid een zeer kwalitatieve en warme sound.

Greetz,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Welkom!

Natuurlijk, dat gaat - maar je gaat alle geluiden missen onder de 120hz en dat is eigenlijk helemaal niet aan te raden. Je gaat eigenlijk de volledige bas-range missen, je kan het eens proberen en achteraf beslissen om al dan niet toch de subwoofer te plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

CFC

New Member
2 apr 2015
8
0
4
De subwoofer zal dan wel op de zijkant dienen te liggen ipv recht te staan heeft dit negatieve gevolgen?

Wat denk je van mijn set goede keuze of commerciele praat van de media markt verkoper
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Alvast Welkom op het forum!


CFC" data-link="http://home-theater.be/topic/1145-installatie-zonder-subwoofer/?postID=29120#post29120"> of het mogelijk is deze ook te installeren zonder de subwoofer? </woltlab-quote> Zonder subwoofer zal je niet veel bas hebben met die melkpakjes van luidsprekers zei:
Wat denk je van mijn set goede keuze of commerciële praat van de media markt verkoper