Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
AppleTV he.Skank zei:Ja maar dan moet je echt op tablet kijken.. of pc.. Ik heb liever gewoon tv, maar vind het dan zelf zo dom om daarvoor kabel te moeten nemen
? Ik ben niet meebroodro0ster zei:AppleTV he.
Dan kun het filmpje van deredactie.be streamen naar de TV.Skank zei:? Ik ben niet mee
Leg eens uit hoebroodro0ster zei:Dan kun het filmpje van deredactie.be streamen naar de TV.
Gewoon "throwen" via airplay dus Zo moeilijk was da nu toch nie?broodro0ster zei:1. Haal de AppleTV uit de doos. 2. Hang em aan de TV 3. Verbind hem met uw netwerk (kabel of wifi) 4. Zet uw TV aan en selecteer de input waar de AppleTV aanhangt. 5. Start uw favoriete filmpje op en kies uw AppleTV uit de lijst met AirPlay devices. 6. ??? 7. PROFIT!!!
Voor Sonos moet je toch ook uw iPad of smartphone erbij nemen? En je kan een snelkoppeling maken op uw homescreen zodat direct de juiste URL geopend wordt...Skank zei:Gewoon "throwen" via airplay dusZo moeilijk was da nu toch nie?
Daar heb je dus geen appletv voor nodig, android kan dat ook... Dan moet je nog eerst via tablet iets opzoeken
allesbehalve
Euh nee.. Gewoon met mn harmony, geen tablet nodigbroodro0ster zei:Voor Sonos moet je toch ook uw iPad of smartphone erbij nemen?En je kan een snelkoppeling maken op uw homescreen zodat direct de juiste URL geopend wordt...
Ne Chromecast zal da ook wel kunnen.