• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

internet streaming diensten, VOD, Netflix...

Ja maar dan moet je echt op tablet kijken.. of pc.. Ik heb liever gewoon tv, maar vind het dan zelf zo dom om daarvoor kabel te moeten nemen

Laatst bewerkt door een moderator:
Skank zei:
Ja maar dan moet je echt op tablet kijken.. of pc.. Ik heb liever gewoon tv, maar vind het dan zelf zo dom om daarvoor kabel te moeten nemen
AppleTV he.

broodro0ster zei:
Dan kun het filmpje van deredactie.be streamen naar de TV.
Leg eens uit hoe

Ieder android toestel kan dit vermoedelijk ook, daar hoef je echt geen apple brol voor te hebben ik wil alleen weten hoe

1. Haal de AppleTV uit de doos. 2. Hang em aan de TV 3. Verbind hem met uw netwerk (kabel of wifi) 4. Zet uw TV aan en selecteer de input waar de AppleTV aanhangt. 5. Start uw favoriete filmpje op en kies uw AppleTV uit de lijst met AirPlay devices. 6. ??? 7. PROFIT!!!

Yup, gewoon Airplay in huis
1f609.png

Voor Android: Chromecast should do the trick

broodro0ster zei:
1. Haal de AppleTV uit de doos. 2. Hang em aan de TV 3. Verbind hem met uw netwerk (kabel of wifi) 4. Zet uw TV aan en selecteer de input waar de AppleTV aanhangt. 5. Start uw favoriete filmpje op en kies uw AppleTV uit de lijst met AirPlay devices. 6. ??? 7. PROFIT!!!
Gewoon "throwen" via airplay dus Zo moeilijk was da nu toch nie?

Daar heb je dus geen appletv voor nodig, android kan dat ook... Dan moet je nog eerst via tablet iets opzoeken

allesbehalve

Skank zei:
Gewoon "throwen" via airplay dusZo moeilijk was da nu toch nie?

Daar heb je dus geen appletv voor nodig, android kan dat ook... Dan moet je nog eerst via tablet iets opzoeken

allesbehalve
Voor Sonos moet je toch ook uw iPad of smartphone erbij nemen? En je kan een snelkoppeling maken op uw homescreen zodat direct de juiste URL geopend wordt...

Ne Chromecast zal da ook wel kunnen.

broodro0ster zei:
Voor Sonos moet je toch ook uw iPad of smartphone erbij nemen?En je kan een snelkoppeling maken op uw homescreen zodat direct de juiste URL geopend wordt...

Ne Chromecast zal da ook wel kunnen.
Euh nee.. Gewoon met mn harmony, geen tablet nodig

De VRT hebben apps uitgebracht voor de nieuwe AppleTV. Misschien moet ik mijn AppleTV 3 maar eens vervangen door de nieuwe en de digibox buiten smijten. Als ik eens TV kijk, dan is het meestal een opname van een programma op Een of Canvas. En meestal vergeet ik het op te pakken en online kan je vaak nog zaken herbekijken, dus dat zou ideaal zijn.

http://www.a-n-v.be/136813/belgische-tv-zenders-en-hun-plannen-met-de-nieuwe-apple-tv-4/

Kijk dat is goed nieuws.

Enige jammerlijke zaak van de Apple TV en eigenlijk gewoon het ganse iTunes universum is dat ze alleen MP4 ondersteunen. Niets mis mee, maar ondersteuning voor ondertitels in MP4 is matig.

Goed en niet goed. Weg van kabel moet snel gebeuren lol, ben die stb zo beu als wat.. Wil mn eigen mediaspeler Niet goed dat je noet gewoon live kan kijken Dat kan stevie free nu wel? Is dat een app op android?

Moet ook nog eens zien wat Stevie Free nu precies inhoudt. Het hetzelfde als "premium" dan maar met reclame?

Back
Bovenaan