• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ipad

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Omdat binnenkort de verjaardag eraan komt en een mens toch iets op het verlanglijstje moet hebben denk ik eraan om een ipad te vragen. Ik zou hem vooral willen om met mijn marantz sr 7007 via airplay met itunes te werken. Nu lukt dat ook wel via de laptop maar is nogal lastig om altijd mee rond te zeulen. Ik zou hem ook als afstandbediening voor de ht kunnen gebruiken dacht ik? Nu vraag ik me nog af wat de voordelen van een ipad tov mijn dell laptop zijn en of het in mijn geval uberhaupt de aankoop waardig is. Wat kan ik er dus nog allemaal mee want heb er de ballen ervaring mee.   thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik zou mn ipad niet meer kunnen missen. Vergeet ipad als ab voor je ht. Leuk wel maar niet handig. Voor je muziek met airplay wel. Eens je ipad ga je je laptop niet veel meer gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Je kan er mee surfen mailen gamen bankieren smsen facetimen htpc beheren enz. Veel toepassingzn voor een nas enz

Enorm makkelijk. Ook op reis...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
de prijs is rond de 500 als ik het goed voorheb?   Maar als ik het zo zie doet ie precies toch ni echt veel meer dan mijn laptop? Wel pak makkelijker om te verzetten natuurlijk. Laptop zou ik natuurlijk aan mijn dochter kunnen schenken na verloop van tijd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ipad is inderdaad super gemakkelijk voor wat internetten, gamen, bankieren,... Ligt hier in de living en is altijd "klaar voor gebruik". Een laptop moet nog opstarten en is veel minder mobiel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
@ Niel, gebruik je hem ook voor iets ht gebonden? voor de dingen die jij opsomt alleen zou ik het ding nooit in huis gaan halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
@ Niel, gebruik je hem ook voor iets ht gebonden? voor de dingen die jij opsomt alleen zou ik het ding nooit in huis gaan halen.

Je gaat niks anders meer willen als je hem hebt
1f609.png



Ik gebruik hem voor sabnzb, dropbox, trakt.tv, xbmc, versterker kan je ook, server,... Muziek ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Nopes, niets HT gebonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Je gaat niks anders meer willen als je hem hebt
1f609.png



Ik gebruik hem voor sabnzb, dropbox, trakt.tv, xbmc, versterker kan je ook, server,... Muziek ....
Ja daar zit het hem net. Ik download al tijdje niets meer en ben da ook niet meer van plan. Zal er nog is op nadenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Moet het pers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Sinds ik mijn ipad heb (kon ook ander tablet zijn) gebruik ik mijn laptop nog amper. Enige waar ik laptop nog voor gebruik is het typen van grote teksten, al de rest kan de ipad ook maar dan sneller en mobieler
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Als ik 1 koop zal het toch de ipad zijn, ben van plan om itunes veel te gaan gebruiken. Geen zin om nog extra software te moeten gebruiken om dit draaiende te krijgen op android.   Wat ik me afvraag nog, kan hier ook cd/dvd in?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nee.
1f609.png
Tenzij je externe apparatuur zou willen inschakelen   Wie gebruikt er nog cd/dvd? lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nee.
1f609.png
Tenzij je externe apparatuur zou willen inschakelen   Wie gebruikt er nog cd/dvd? lol
Om bv de muziek die ik via itunes koop op cd te schrijven, heb toch zeker nog steeds dvd/cd brander nodig. Nu heb ik dit wel op mijn laptop natuurlijk maar vroeg het me gewoon af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Om in mijn auto af te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Pak dan gewoon je ipad mee en verbind hem met je autoradio... Heb je onmiddelijk gps mee ook..


Nu los daarvan... Gewoon doen , ga je geen spijt v krijgen.. Je gaat enkel spijt krijgen dat je het niet sneller gedaan hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Pak dan gewoon je ipad mee en verbind hem met je autoradio... Heb je onmiddelijk gps mee ook..


Nu los daarvan... Gewoon doen , ga je geen spijt v krijgen.. Je gaat enkel spijt krijgen dat je het niet sneller gedaan hebt
  Ja, ik ga nu wel ni elke keer die ipad mee in mijn auto sleuren e
263a.png


Nooit zelfs, eigenlijk ni eens mijn bedoeling dat die hier buiten komt.   Heb nog eens verder gesurft gisteren maar damn, er zijn zoveel versies met allemaal toeters en bellen, Welke zijn de minimum specs die ik toch zou nodig hebben, dus welke versie best kopen? Ik zou hier thuis via wifi gaan en denk ni echt da ik internet buitenhuis nodig ga hebben op da spel. De mini wil ik sowieso niet, maw wil ineens ne goeie kopen maar ook weer ni overrated voor wat ik hem zal gebruiken. Ik zag dat de 128 gb modellen serieus veel duurder zijn, hierin zou ik willen besparen daar hij toch in thuisnetwerk zal staan om te streamen.   Dus maw,   Welke neem ik?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
kan dat 599Euro? Bron, site van apple zelf. Waar vind ik hem het voordeligst?
 
Laatst bewerkt door een moderator: