• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Laser, 4K, OLED

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Vandaag in HifiNesse op de Meir zowel mijn eerste ervaring met een laser-TV, 4k en OLED. Van 4K had ik wel een redelijk idee wat het effect ging zijn maar van Laser en OLED was ik toch echt enorm onder de indruk. Kleurdiepte en zwartwaarde bij OLED zijn echt enorm indrukwekkend en nu ben ik echt wel 100% overtuigd dat dit de toekomst is. Alleen de prijs steekt nog tegen maar dit zal na verloop van tijd wel in orde komen.   Van Laser had ik al wel gehoord maar ik wist niet dat er effectief fabrikanten bezig zijn. Er stond een 100" Full HD incl projectiescherm voor zo'n 8000 euro. Dit vind ik eigenlijk qua prijs nog meevallen. Het geeft imo een mooiere oplossing voor een HT in de woonkamer dan de gemiddelde projector...   Iemand andere meningen hierover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Een projector zal in de toekomst wel gaan verdwijnen, door bv een oprolbare Oled of iets dergelijks....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
100 inch in de woonkamer? No way.. Zo'n groot leeg vak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
En een grote witte lege muur is wel ok
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Uh nee. Wie zegt dat.

Wie neemt er nu wit in zn living...

Trouwens een groot wit "kader" op een muur stoort meer dan een grote witte muur.
 
Laatst bewerkt door een moderator: