• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Lego

• Onderwerp starter Onderwerp starter Skank
  • Startdatum Startdatum

Skank

Well-Known Member
Hoi
Ik zoek een leuke lego set (niet TE DUUR) voor de bday van mn zoon.
Max 140 euro.
Leeftijd volwassene
Die yoda pop was leuk, maar ik wil iets anders.
Tips? (geen auto of dergelijke, eerder fantasy, films... ) Hij heeft ook van die poppetjes...

140 euro is toch al een redelijk bedrag :-)

De zoon hier is gek van Star Wars, daar zijn er dit jaar extra veel sets van uitgekomen voor het 25jarige bestaan ervan, keuze genoeg als hij daar interesse voor heeft :)
Zou imo ook een goede investering kunnen zijn, de sets die op het 20jarige jubileum zijn uitgekomen zijn zo goed als allemaal (veel) meer waard dan toen.
Nu, mijn zoon koopt het echt om op te bouwen en veldslagen bij na te bootsen op zijn kamer dus dno of daar veel restwaarde aan zal zijn :-D

Those days a long gone bij ons thuis. Ze vragen tegenwoordig cash om zelf dingen mee te kopen …

Kerst gekocht voor hem

Gisteren deze afgehaald, gans verhaal.
Ik moest normaal 70 euro betalen maar aan de kassa heb ik maar 50 euro betaald.
Achteraf bekeken en blijkbaar hebben ze 2x 25% korting gegeven.
Toen zat ik thuis te kijken en dacht ik, misschien moet ik dit nog es proberen met lego C-3PO , maar tis helaas niet gelukt, was nog 90 euro, en is me teveel.
Jammer, kan moeilijk 2x geluk hebben lol
Was ie 70 had ik toegehapt

Binnenkort vrouw haar bday
Ik overweeg eigenlijk een bloemetje te geven
Doen of niet ? Ik vind het wel origineel

Wij hebben die set. M'n vriendin wou dat graag en heb dat eens gekocht voor haar verjaardag of kerst ofzo. Was al een paar jaar geleden. Ze was er heel blij mee. Staan nu wel niet meer in de living want de zoon breekt ze af :p

En mijn vriendin heeft dan vervolgens iets gekocht uit die bloemen serie voor haar mama. Die vond dat ook plezant om in elkaar te steken.
Hopelijk is jouw vrouw er ook fan van :p

Back
Bovenaan