• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

LG schroeft OLED productie op

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Het Koreaanse concern, LG laat weten dat het dit jaar nog een nieuwe productielijn voor Oled-panelen zal opstarten.

[news=11,meta][/news]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Mooie zaak!

Persoonlijk vind ik ook de OLED evolutie interessanter dan het hele 4K gebeuren en als het nu hiermee ook onder de 1500 euro zakt zou zéér mooi zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
luckske zei:
Mooie zaak!

Persoonlijk vind ik ook de OLED evolutie interessanter dan het hele 4K gebeuren en als het nu hiermee ook onder de 1500 euro zakt zou zéér mooi zijn.
met wat geluk dalen de prijzen en nemen andere febrikanten LG panelen voor hun OLED tv-toestellen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Oled, lijkt me de enige en waardige plasmavervanger te zijn. Alleen moet er op de Oled-techniek nog verder te puntjes op de i gezet worden en de prijzen uiteraard zakken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik heb hetzelfde gevoel, 4K is leuk, maar niet echt nodig (zeker niet voor "kleine" tv's), OLED is zeker wel nodig aangezien LCD toch niet hetzelfde niveau als plasma haalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator: