• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Loop een beetje vast wat te doen..

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Waarom is rond de deuropening geen optie? Voor zover ik zie is dat gewoon een houten omkadering. Die kan je makkelijk verwijderen, kabel achter steken en weer mooi terugplaatsen.
Heb deze losgemaakt gehad en daar is geen plaats rond jammer genoeg.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Een sleuf maken achter het kader en rond de deur? Dan je daar rond uw kabels krijgen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Een sleuf maken achter het kader en rond de deur? Dan je daar rond uw kabels krijgen.
Dat zou wel een oplossing kunnen bieden ja, morgen eens bekijken, want de pasvorm van de deuromkadering/muur is echt maatwerk geweest, niets van uitvulling om een spatie weg te werken
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Waarom is rond de deuropening geen optie? Voor zover ik zie is dat gewoon een houten omkadering. Die kan je makkelijk verwijderen, kabel achter steken en weer mooi terugplaatsen.
Inderdaad eigenlijk wel, en als je dan de deur voorbij bent in de hoek van de kamer met een kleine kabelgoot op de plint naar achter. Kabelgootje (LegrandD DLP) een kleurtje geven zoals de muur en je ziet dat amper eigenlijk (gootje van 12mm hoogte op 20mm breedte, kleiner bestaat ook). Die kabels naar je rears dan gewoon erg dun nemen. Het zijn "maar" rear speakers dus nood breekt wet hier ;-)
Je wil met 4 kabels naar achter (2paar kabels voor de rears right?)
 

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Voila, na een weekendje prullen met de tropische temperaturen kan ik zeggen, heb eindelijk geluid, heb voorlopig met kabelgootjes over het plafond gewerkt, komend jaar als we hier gaan verven etc ga ik het anders doen, maar voorlopig ben ik tevreden 😁 iedereen Mercikes om mee te zoeken naar een oplossing 👍👌

 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik zie het kabel gootje dat naar achter gaat niet eens op de foto's. Goed opgelost 8-)
En veeeeeel beter dan een Atmos soundbar :p