• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Lucas

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Hallo


Ik dacht ik ga mijzelf ook even voorstellen, ik vind het wel leuk hier ;-)!   Ik heet Lucas, 23 jaar oud, woon in Bilzen, Limburg en tot dit jaar was ik een student Communicatie & Multimedia Design. Deze week heb ik echter mijn contract getekend en begonnen als producer multimedia in Maastricht. Gedaan met het mooie leven zoals ze zeggen zeker? Mijn hobby's zijn fotografie en video, dus ik ben een van die gelukkige die zijn hobby kan meenemen naar zijn job. En ik denk ook dat door mijn passie voor het audio-visuele mijn interesse in home-theater is beginnen te groeien. Alleen toen woonde we nog op een appartement en niemand zou er content mee zijn als ik daar een stevig surround zou neerpoten en voor een projector was daar al helemaal geen plaats. Dus, roeien met de riemen die men heeft, en ik gebruikte toen gewoon mijn computer scherm en een Logitech X530 systeempje als 'home cinema'.   Na een tijdje kwamen mijn ouders toch tot de realisatie dat ze liever in een huis woonde dan een appartement. Mijn ideale kans om iets uit te bouwen en zo is het begonnen. In het begin was het ook niet meer als een projector op een kast een zetel en een Logitech Z5400 geluid systeem, ik was ook maar student met een simpel jobke in de horeca, maar ik was helemaal tevreden!   De afgelopen maand heb ik met mijn vader de kamer wat vernieuwd en ook nieuwe receiver en (front/center) luidsprekers gekocht. Het is echt een kleine home-theater aan het worden!


Nu nog eens een nieuwe deftige projector en we zijn weer gesetteld voor een tijdje (of dat maak ik mijzelf toch wijs ;-)).


Groetjes

Lucas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Welkom eerst en vooral! Welke receiver en luidsprekers heb je nu staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Welkom Lucas!

Ik had het al door dat je het hier leuk vindt
263a.png
blij dat te horen.

Toffe job heb je!

Meer dan welkom dus en we staan je graag bij met raad of gewoon een leuke babbel.

Weet ook dat je bij veel leden, incl mezelf, altijd welkom bent voor een m&g


Bdc, zn versterker en luidsprekers staan onder zn profielfoto.


Mooie versterker! Wil die wel es horen.

Toffe upgradeplannen heb je. Je mag bij mij altijd het vorige model komen bewonderen indien gewenst.


Veel plezier toegewenst op het forum en hopelijk mogen we je veel online zien en horen! Ook na voltooiing van je ht! (Als dat einde bestaat lol) immers upgraden is altijd leuk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Bedankt beide!


@BDC1987: Een Denon AVR-X3000 receiver en Fronts zijn JBL Studio 530, Center JBL Studio 520C, 2 Jamo S426 rears + 2 Jamo S426 zuilen.   @stijn: tell me about it! Ik denk dat het gewoon nooit stopt, als ik mij echt moest laten gaan zou ik echt zoveel nieuws willen!

En natuurlijk, als ge eens in de buurt zou zijn, altijd welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Welkom op het forum Lucas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Bedankt beide!

@BDC1987: Een Denon AVR-X3000 receiver en Fronts zijn JBL Studio 530, Center JBL Studio 520C, 2 Jamo S426 rears + 2 Jamo S426 zuilen.



@stijn: tell me about it! Ik denk dat het gewoon nooit stopt, als ik mij echt moest laten gaan zou ik echt zoveel nieuws willen!

En natuurlijk, als ge eens in de buurt zou zijn, altijd welkom!

Wacht tot je je nieuwe beamer hebt
263a.png
het volgende zou een goeie sub kunnen zijn..
263a.png
er staat hier een mooie tweedehandse lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Inderdaad! Dat is nog zo iets hehe. Ik heb nu een JBL ES150P subwoofer, krachtig genoeg - maar ik vind die woofer wat boemerig en lijkt me ook niet echt 'snel'. Nu mijn kamer is wel verre van ideaal qua ruimte, misschien eens wat foto's maken ;-)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja fotos!
263a.png


Hoe diep gaat je huidige sub?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hi Lucas, van harte welkom hier
1f609.png
Fotografie is ook een van mijn hobby's, dus je hebt geen excuus om hier geen foto's te posten, hé
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Bij deze, enkele foto's (Heb ze juist snel snel even gemaakt ;-)). Het gordijn is een experimentje, hier wil ik een speciale afneembare voor maken die ik daar ophang met klittenband, zodat het helemaal verduistert is overdag.  
HT1-web.jpg



*Hier was ik nog even aan het proberen om de luidsprekers voor de bar te zetten, klinkt natuurlijk beter - maar is weinig praktisch. Ik ben nog altijd aan het nadenken voor een praktische oplossing.  
HT2-web.jpg
  Front view  
HT4-web.jpg
Close up van de center speaker en receiver  
HT5-web.jpg
  Overzichtje  
HT6-web.jpg
  Enkele posters tegen de muur en mijn blu-ray rekje.  
HT3-web.jpg
  Close upje.


Als je wilt kan je hier de foto's bekijken in volledige resolutie (groooooot!): http://www.letsmisbehave.be/ht/HT6.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Nice foto's! Maak zeker een showcase topic aan als je dit nog niet gedaan hebt.   Verder welkom, provincie genoot
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Amai knap jong! Dit had ik niet verwacht! Zeker showcase waardig! Waar wacht je op,
263a.png


Die sub is aardig maar je moet eens een bk of svs horen
263a.png


Die posters doen ook wel veel! Jammer van mijn schuine kanten, anders had ik er ook!

Erg knap!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Bedankt beide!


Misschien inderdaad eens een showcase openen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Mooie gezellige boel daar makker, welkom ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Leuke setup! Welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Mooie setup voor een 23 jarige snotneus eigenlijk
1f606.png
Tevreden over de sound van die JBL's ? Ook iets hoorn-achtig precies.   Welkom allesinds.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Bedankt iedereen!


@jvanhambelgium: helemaal tevreden, komt echt een geweldige sound uit - zeker voor muziek. Nu ik ken er ook niet super veel over hoor, maar voor mij klinkt het goed
1f609.png
En het zijn inderdaad net zoals uw Klipsch hoornluidsprekers!
 
Laatst bewerkt door een moderator: