Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zoals ik je eerder schreef, zal dit niet voor direct zijn. Heb het momenteel te druk met andere bezighedenSkank zei:4. Rik ??????????????????????????? Wanneer heb je tijd
Daarom doe 'k zelf geen M&G's meer, is véél te kostelijkbroodro0ster zei:En ondertussen heb jij en Rik me op kosten gejaagd, want nu wil ik ook een 7.1 setup
Deze middag heb ik nog een set R300's besteld, dus binnenkort begin ik ook te experimenteren.
Wel raar dat ook hier XT32 de levels niet allemaal gelijk trektbroodro0ster zei:Ik heb gisteren ook m'n 7.2 opgezet en ik had ook het gevoel dat m'n rears te veel aandacht trokken.
Jah, met de test bluray was het wel correct zoals ik zei. Maar in mijn oren klonk het niet goed.Dat versta ik ook niet hoor. Trekt dan op geen bal die audessey, als hij zelfs dat niet correct doet.. I dunno hoor.
Het afstandsverschil kan te wijten zijn aan fasegedrag, time alignment, room, enz... Metingen uitvoeren in stilte is uiteraard de boodschap, maar helaas niet altijd zo eenvoudigbroodro0ster zei:Ja, idd. Maar tussen mijn fronts zat er ook terug een afstandsverschil van 15cm en op m'n rears ook. Terwijl het tot op de centimeter gelijk is.Er passeren ook wel geregeld auto's in mijn straat en door de kasseien maakt dat veel lawaai. Kan daar ook aan liggen hoor. Normaal doe ik m'n meting altijd na 23u 's avonds om daar geen last van de te hebbenEn misschien dat die ook rekening houdt met het laag, waardoor dit het gemiddeld volume beinvloed.
Toen ik bij Rik onze vergelijking XT32 (met kegel-micro) en Pro (met gecalibreerde mic & mic-versterker) maakte zat er inderdaad dacht ik al direct wat dB's verschil op tijdens het afregelen van de subwoofer-level. (5-6 dB dacht ik)luckske zei:Ik denk dat de schuldige daarin die meegeleverde microfoontjes zijn, daar zit een afwijking van een paar db op geloof ik. In ieder geval zijn zeker niet zo accuraat als een UMIK.
Dat kan wel. Mijn laag is hier ook 5-6dB te hard ingemeten volgens de REW grafiekjes. Al voelt het wel niet zojvanhambelgium zei:Toen ik bij Rik onze vergelijking XT32 (met kegel-micro) en Pro (met gecalibreerde mic & mic-versterker) maakte zat er inderdaad dacht ik al direct wat dB's verschil op tijdens het afregelen van de subwoofer-level. (5-6 dB dacht ik)