• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Maak je eigen HT intro!

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik wou eerst wachten tot je de mijne kon zien... maar kan het niet laten om te delen met jullie! Geen idee of je het al kent of niet, maar hier komt het...   Customize je eigen intro!   http://ivipid.com/themes/     Je kan elke dag 1 gratis aanmaken (kleine resolutie wel)   Ik overweeg een aankoop in 1080p
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Een beetje duur..wouldn't you say!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Als je dat deelt valt da toch mee 15 euro...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Wauw, die ballyweg site is echt zalig ! Ik heb al een intro of 4 zelf gemaakt.. Toen ik het toonde aan mn vrouw zei ze echt sjiek
263a.png
  Dit maakt het af
263a.png
  Indien gewenst wil ik wel es eentje in mn dropbox gooien dat jullie het kunnen zien
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Leuk idee. Heb al wat kennis van Blender, dus zou niet zo moeilijk moeten zijn. Jammer staan daar geen trailers op van thx e.d...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Het is echt niet moeilijk!   Ik heb zo al 5 filmpjes gemaakt en nu deze van disney aan het renderen.   Deze filmpjes in combinatie met xbmc cinema experience is echt zalig voor wanneer je volk hebt   Een eigen ht intro filmpje, dan trivia en slides, dan coming soon trailer, dan random nieuwe film trailers, dan featuren presentation trailer, en dan de film zelf.. Echt zalig Als je wil kun je dan ook nog een pauze tussenlassen...   Voor 3d filmpjes ga ik dan een "put on your 3d glasses" filmpje tussenlassen.     Als je dan zelf thuis kijkt, sla je gewoon die cinema experience over, en kijk je uiteraard direct film..   Misschien dat thx trailers nog komen, die gast upload af en toe materiaal he, je kan zelfs voten voor wat next is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Hier 2 voorbeelden die ik voor mezelf gemaakt heb:   https://www.dropbox.com/s/rb2jai5hkizmgv9/Columbia.mp4     Ik ben ook nog bezig met een animation voor mn echte stijnopolis logo, en eentje gebaseerd op iemand v xbmc forum :p   Dan heb ik ook nog de thx trailers enz, die ook erin verwerkt worden, en de coming soon en feature presentation trailers, en trivia en slides   Stuff genoeg voor de ultieme ervaring
263a.png
  Tring, mn disney rendering is klaar
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: