• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Mad Max toont zijn gekste kant in nieuwe Fury Road trailer

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Het is al van 1979 geleden dat we voor het eerst Mel Gibson als Mad Max aan het werk konden zien, althans wie toen al oud genoeg was.

[news=18,meta][/news]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Heerlijk! Zal knallen! Letterlijk en figuurlijk.

Tom Hardy is de geknipte gast voor die rol !

Love it
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
remake....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Remake of niet, het ziet er goed uit.

Mensen schieten een remake altijd direct af, zonder het een kans te geven. Ze hebben al vooroordelen van int begin. en die gaan ze dan ook niet meer bijstellen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Verstand op nul en genieten.

Komt zeker op mijn 'te zien' lijstje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
Remake of niet, het ziet er goed uit.

Mensen schieten een remake altijd direct af, zonder het een kans te geven. Ze hebben al vooroordelen van int begin. en die gaan ze dan ook niet meer bijstellen...
In de meeste gevallen worden de vooroordelen bevestigd this
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Ze hebben al vooroordelen van int begin. en die gaan ze dan ook niet meer bijstellen...
Uhm, is dat niet exact wat jij doet met the hobbit 3 dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nee, das anders.. Ik heb. De vorige 2 delen ook geizen. Dat zijn vervolgfilms. Geen remakes. Die derde film gaat niet plots anders zijn.dat kan bij remakes wel. Bovendien spreken de reviews in dezelfde lijn
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Skank,heb toch maar gewoon gezegd dat heteen remake is....waar lees jij dat ik al vooroordelen heb? Hopelijk is het een gekke actievolle film...maar het blijft een remake..hopelijk b3ter dan het origineel maar dat gaat wel moeilijk worden.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Een remake maken van een cultfilm is je altijd op glad ijs begeven ... of in dit geval woestijnzand
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
skoebiedoe zei:
Skank,heb toch maar gewoon gezegd dat heteen remake is....waar lees jij dat ik al vooroordelen heb? Hopelijk is het een gekke actievolle film...maar het blijft een remake..hopelijk b3ter dan het origineel maar dat gaat wel moeilijk worden.;)
Wie weet.. Tis niet zo persoonlijk bedoelt, eerder algemeen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Don Boogie

New Member
20 jan 2015
23
0
4
Men heeft van robocop ook een remake willen maken, en die is in mijn ogen uitgelopen tot een disaster.

De originele Robocop van Paul verhoeven blijft de beste ftw
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/woHTUsl66BY</woltlab-metacode>

Dit gaat zo rocken in 3d ! en zoveel beter dan het origineel !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
F*cking retards! Net de blu ray gaan halen, is de 3d versie dolby digital plus qua geluid trwijl de 2 d versie atmos heeft! Kunnen ze ni eens een film uitbrengen en het goed doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Ik KOOP mijn media om mijn vrije tijd niet te verkloten aan muxen en converteren en de beste download te vinden die er is. Daarvoor betaal ik dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Ik snap je frustratie, echter is het wel vaker zo dat als je in de Benelux een goede versie wilt (film, serie, muziek) je die moet stelen omdat die simpelweg niet beschikbaar is via de legale kanalen. VOD, tv providers en legale video streaming diensten zijn daar het mooiste voorbeeld van!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Lekkere drogreden road rebel

Squeek, geen idee wanneer je de BD gekocht hebt, is vijgen na Pasen maar op dvd.nl had iemand dit reeds gerapporteerd. Warner Bros. heeft helaas de laatste tijd een lage dunk wat de Benelux markt betreft en dat is niet goed
2639.png


2D versie is gelukkig wel in orde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Ja ik lees eigenlijk nooit blu ray reviews op voorhand als ik films koop. Meestal zijn de films wel in orde eigenlijk. Maar nu is het wel de tweede film op korte tijd die niet deugd. Avengers 2 was ook al mis qua sound. En dan zijn het verrassend nog de grote blockbusters.
 
Laatst bewerkt door een moderator: