• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Magnepan MG12 voor HT

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Is er iemand die electrostatische of in het geval van Magnepan, magnetostatische luidsprekers gebruikt voor zijn HT? Ik denk eraan om mijn frontspeakers te vervangen door Magnepans MG12. Moest het tegenvallen kan ik ze nog altijd in mijn audio setup gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Geen reacties, dus neem ik aan , niemand met ervaring op dit gebied. Maar de vragen die ik heb blijven: heeft mijn onkyo tx-609 genoeg power voor de MG12? Zijn elektrostaten combineerbaar met de rest van mijn setup? Wat met bass en is de subwoofer voldoende als combinatie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Misschien eens de specificaties bijplaatsen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.676
207
73
Geen reacties, dus neem ik aan , niemand met ervaring op dit gebied. Maar de vragen die ik heb blijven: heeft mijn onkyo tx-609 genoeg power voor de MG12? Zijn elektrostaten combineerbaar met de rest van mijn setup? Wat met bass en is de subwoofer voldoende als combinatie?
Waarom maggies ? Ik zie dat je reeds een Klipsch Reference center gebruikt ?   Waarom niet eens een paartje RF7-II's als fronts inzetten ? Wat mis je waarom je andere fronts zoekt ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Bedankt skoebidoe, idd goed leesvoer. janhambelgium, waarom maggies? Een goede vraag. Ik was enkel nieuwsgierig , en ik had er goede dingen over gelezen, verder was de prijs niet onredelijk. Ik was al een tijdje van plan om van 5.1 naar 7.1 te gaan, ik wil wat verbetering brengen in het geluidsbeeld. Sedert ik mijn oude Denon geruild heb voor die Onkyo heb ik het gevoel dat ik dynamiek mis ( he, kunnen ook mijn oren zijn) .Misschien is mijn versterker een gewoon beetje te licht en moet ik het in die richting zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Pas op dat het niet aan je plaatsing vd speakers ligt
263a.png


Ik miste ook iets lol
 
Laatst bewerkt door een moderator: