Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
mja ok maar dacht dan eerder aan alle apps en toekomstige besturingsupgrades endergelijke. En wat staat er misschien al op voorinstalt enzo.Road Rebel zei:Interne geheugen is onbelangrijk als je alles op een server of NAS stockeert.
deze staat momenteel bovenaan mijn lijstje. Ga toch maar aankopen tegen nieuwjaar. Moet wel zeggen dat ik hem niet koop voor hd audio op punt staat daar.Skank zei:Hij doet games ook ja 16 gig is genoeg als je niet gamed Rond de 200 euro zeker? Zoveel is dat niet hoor, elke mediaspeler is min 100 euro Deze doet alles perfect behalve 3d
Enkel online te bestellen dacht ik
Wat betreft hd audio heb ik reeds gezegd dat nvidia hd audio onlangs heeft toegevoegd op vraag van kodi devs... Kodi en nvidia werken heeeeeeeeeeel nauw samen Nu zijn de devs van kodi bezig met integratie van hd audio its a matter of time maar hij zal er komen, shield is een heeeeeeeeel belangrijke speler voor kodi
Verder doet hij perfect 23.9... hz, ALLE videoformaten maar geen 3d
Je gaat echt niet aan 16 komen hoor Hooguit 4 ofzodjaxx zei:mja ok maar dacht dan eerder aan alle apps en toekomstige besturingsupgrades endergelijke.En wat staat er misschien al op voorinstalt enzo.
Tenzij als je er wilt gamen vermoed ik.Road Rebel zei:Interne geheugen is onbelangrijk als je alles op een server of NAS stockeert.
Dat wil hij niet... Dus van geen belangbroodro0ster zei:Tenzij als je er wilt gamen vermoed ik.