• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Media player icm met kodi

Mn vorige post?

Wel dat shield geen 3d kan

Ik spreek zelfs niet over plex..... (zal het aanpassen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Pffff wa een mogelijkheden. Ik weet al nemee wa doen lol

Samengevat
263a.png
ofwel ga je voor Kodi op een htpc (met vb openelec) Meeste kans op ondersteuning en een volledige Kodi maar je moet het allemaal zelf installeren

ofwel ga je voor Kodi op een Android box, meer gebruiksvriendelijkheid maar minder ontwikkelingen/ ondersteuning (je hangt dan iets meer af van de hardware producent)

Simpel toch!

Ik zal het heel simpel maken voor u

Geen 3d : shield Wel 3d : zekerheid Himedia Q5 (of beter maar nu nog bugs zidoo Z6)

Ok , ga eens war filmpjes van de shield bekijken straks.

Net wat reviews gelezen en bekeken. Ziet er idd erg interessant apparaat uit. Wat ik me wel afvraag, is blijkbaar ook een halve spelconsole. Dit heb ik in principe niet nodig want de ps4 is pak straffer. Betaal ik dan niet teveel voor wat ik nodig heb? Blijkbaar is er een 16 en een 500 gb variant. Ik neem aan dat de 16 wat weinig zal zijn? hIj speelt toch alle HD audio ook af?

Is deze gewoon in BE in de winkels verkrijgbaar?

Hij doet games ook ja 16 gig is genoeg als je niet gamed Rond de 200 euro zeker? Zoveel is dat niet hoor, elke mediaspeler is min 100 euro Deze doet alles perfect behalve 3d

Enkel online te bestellen dacht ik

Wat betreft hd audio heb ik reeds gezegd dat nvidia hd audio onlangs heeft toegevoegd op vraag van kodi devs... Kodi en nvidia werken heeeeeeeeeeel nauw samen Nu zijn de devs van kodi bezig met integratie van hd audio its a matter of time maar hij zal er komen, shield is een heeeeeeeeel belangrijke speler voor kodi

Verder doet hij perfect 23.9... hz, ALLE videoformaten maar geen 3d

Road Rebel zei:
Interne geheugen is onbelangrijk als je alles op een server of NAS stockeert.
mja ok maar dacht dan eerder aan alle apps en toekomstige besturingsupgrades endergelijke. En wat staat er misschien al op voorinstalt enzo.

Skank zei:
Hij doet games ook ja 16 gig is genoeg als je niet gamed Rond de 200 euro zeker? Zoveel is dat niet hoor, elke mediaspeler is min 100 euro Deze doet alles perfect behalve 3d

Enkel online te bestellen dacht ik

Wat betreft hd audio heb ik reeds gezegd dat nvidia hd audio onlangs heeft toegevoegd op vraag van kodi devs... Kodi en nvidia werken heeeeeeeeeeel nauw samen Nu zijn de devs van kodi bezig met integratie van hd audio its a matter of time maar hij zal er komen, shield is een heeeeeeeeel belangrijke speler voor kodi

Verder doet hij perfect 23.9... hz, ALLE videoformaten maar geen 3d
deze staat momenteel bovenaan mijn lijstje. Ga toch maar aankopen tegen nieuwjaar. Moet wel zeggen dat ik hem niet koop voor hd audio op punt staat daar.

djaxx zei:
mja ok maar dacht dan eerder aan alle apps en toekomstige besturingsupgrades endergelijke.En wat staat er misschien al op voorinstalt enzo.
Je gaat echt niet aan 16 komen hoor Hooguit 4 ofzo

Nog een pittig weetje Hd-audio komt ook met android 6 De nvidia shield tv, krijgt binnenkort ook de android 6 update en dan zal het snel gaan
1f609.png

Djaxx. Nog een mogelijkheid

Raspberry pi 2 Doet alles, zelfs 3d iso (mvc) binnen kodi !! 23.9... playback allles perfect

Wat doet hij dan niet? atmos en dts x Op je versterker zie je geen dts-hd maar hij doet wel lpcm 7.1 maw je verliest dus niks bij hd audio maar enkel de metadata die nodig is voor dts :x en atmos, dus als je die niet nodig hebt, is pi2 een hele goeie ! en goedkoop !

Goh bij nader inzien zou ik je eigenlijk maar 1 aanraden.. De himedia Q5 Het enige wat hij niet doet is 23.9..hz bij 3d videos

Al de rest wel (geen volledige 4k wel en geen kodi gui tijdens afspelen) Voor de rest is het eigenlijk een topspeler

Opgelet, hisilicon soc, maw darbee processor onboard

De nvidia is ook supergoed, maar enkel 2d en een pak duurder Ik zou tussen die 2 kiezen

Maar mocht het voor mij zijn, kies ik voor de goedkopere met darbee processor en 3d en neem dan wel de microstotters in 3d erbij... (als ik die al zie)

Back
Bovenaan