Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Native kan die het dus niet, misschien is die zdmc gewoon Dodgy?! Wat doet de zidoo x9s met de laatste officiële Kodi 17 beta (dus geen fork?)Skank zei:das met shield. De zidoo doet 400mbps wel goed
https://docs.google.com/spreadsheets/d/18DHtRFmJafShxK10G9QNJZDX_l8ax5GStbDSXxaXgM4/htmlview
Heb je bronnen in 4K? Ik heb enkel Netflix, en de laatste keer dat ik er voor keek ondersteunde geen enkele "China-box" netflix in 4K met HDR, is dat ondertussen wel mogelijk?Skank zei:De zidoo die ik zeg is voor 4k de beste momenteel
ur choice
Hoezo niet. Volgens die tests wel. Ivm netflix. Neen dat is capped door netflixRoad Rebel zei:Dat niet vloeiend spelen kan aan de hardware liggen maar ook aan spmc of Kodi of aan het downscalen; ik zou me er niet op vastpinnen aangezien die zidoo x9s het blijkbaar ook niet kan met de zdmc speler. Persoonlijk verwacht ik geen kwaliteitsverschil in beeld noch in geluid tussen deze spelers; ik koos voor shield omdat zidoo nog niet bestond, omdat shield meer ondersteund wordt en omdt ik due goedkoper kon aanschaffen dan de andere spelers. Een ander vindt 3D belangrijker of dvr functionaliteit of de afstandsbediening (ik zeg maar wat).
In de TS zijn plaats zou ik niet teveel belang hechten aan het uitkiezen van zo een mediaspeler, aangezien die rond de 100-150€ kosten en vrij goed doorverkocht worden kan je gemakkelijk veranderen door een recentere; itt een tv waar ik wel langer over zou nadenken omdt die veel meer kost en ook veel langer zal (moet) meegaan.
Dat van dat doorspoelen zou toch moeten lukken, zeker met een one.djaxx zei:Ik ook al stoor ik me verschrikkelijk aan de manier van doorspoelen. Waarom kan ik nu in godsnaam op de remote nu niet gewoon op doorspoelen drukken op logitech one.
Ook blijft die fluittoon geregeld door mijn speakers gejaagd worden, waar blijft die update???
Voor de rest is hij prima. Fluittoon is enkel wanneer een film langere tijd op pauze heeft gestaan en je dan terug hervat.
Om dan maar zelf op mijn vraag te antwoorden: het ding doet alles goed tot zelfs de jellyfish-400-mbps-4k-uhd-hevc-10bit.mkv (smb)ToothLess zei:wat met 4k x265 10bit stuff? Ik lees wel wat over issues met het afspelen van 4K materiaal op de zidoo en dat support belabberd is? iemand een praktijktest?