Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
AppleTV is reclame vrij.Doet die apple tv alles van audio passthrough via intune?
Dus heb je straks geen infuse meer nodig?
Zit er ook veel reclame op die atv zoals shield?
Zin om emby eens te testen op die apple tv?
Ge moogt hem hebben voor 130euro. Als ik de tweedehands markt bekijk, vragen de meesten er +-180euro voor.Hoeveel zou je vragen voor je pro?
Je hebt geen ander Apple toestel nodig. Je hebt wel een Apple ID nodig om uit de store (gratis) apps te downloaden. Een beetje zoals dat bij Google TV of LG WebOS ook nodig is. Zo'n account aanmaken is gratis of heb je misschien al als je ooit eens een iphone gehad hebt?@broodrooster, we overwegen om een Apple TV aan te schaffen voor de slaapkamer.
We vragen ons wel af hoe dat praktisch werkt: kan je het toestel ook gebruiken zonder volledig in het Apple-ecosysteem te stappen? Moet je bijvoorbeeld een apart abonnement nemen of is er een verplichte koppeling met iCloud of andere Apple-diensten?
Wat we vooral nodig hebben zijn apps zoals Netflix, Amazon Prime, de Telenet TV-app en eventueel de mogelijkheid om films vanop een NAS af te spelen.
Infuse is inderdaad een van de betere programma's daarvoor. Ik geloof dat ze 1 maand gratis trial aanbieden en daarna kun je dan beslissen als je een abonnement wilt aankopen. Ik zie dat ik 15euro/jaar betaal daarvoor.Bedankt voor je uitleg, das helder
Mn dochter geeft een iPhone, ikzelf heb reeds verschillende jaren een iPad en Apple ID.
Om films op de NAS te spelen op de Apple TV zou je infuse (~13 euro per jaar) nodig hebben, klopt da?
Hoe zou je infuse vergelijken met vb. Kodi?
Had nu net gezeten dat Apple waarschijnlijk dit najaar een nieuwe Apple TV gaat releasen, mischien nog even wachten…
Ik geloof dat Apple altijd nog een event heeft rond eind oktober waar in het verleden als AppleTV's, iPads, HomePods, EarPods enzo hebben aangekondigd. Het is nu wel al lang geleden dat er een update van de AppleTV geweest is, dus hopelijk komen ze dan met een nieuwe.Je hebt me helemaal overtuigt, we zullen hem in onze slaapkamer gebruiken, met tv en soundbar…lijkt me de perfecte oplossing. nu nog effe wachten tot de nieuwe Apple TV word gelanceerd hopelijk voor kerst.