• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Mediaspelers

Doet die apple tv alles van audio passthrough via intune?
Dus heb je straks geen infuse meer nodig?
Zit er ook veel reclame op die atv zoals shield?

Zin om emby eens te testen op die apple tv?

Doet die apple tv alles van audio passthrough via intune?
Dus heb je straks geen infuse meer nodig?
Zit er ook veel reclame op die atv zoals shield?

Zin om emby eens te testen op die apple tv?
AppleTV is reclame vrij.
Volgens mij blijft Infuse wel nodig want iTunes ondersteunt niet alle formaten dacht ik. En kan niet vanaf Plex afspelen.
Maar Infuse kost 15euro/jaar en dat werkt echt top. Das 1euro per maand en dat betaal ik met plezier voor iets dat goed werkt.

Voor alle duidelijkheid: bitstreaming werkt nu nog niet. Pas in TvOS 26 en Infuse zal zijn app ook moeten updaten om dat te ondersteunen denk ik. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit gaat gebeuren, gezien zij zowat de beste videospeler hebben op AppleTV en erg geliefd is bij enthusiasts.
Hoeveel zou je vragen voor je pro?
Ge moogt hem hebben voor 130euro. Als ik de tweedehands markt bekijk, vragen de meesten er +-180euro voor.

Ik wil wel een forumprijske maken, maar ik ga hem ook niet voor 100euro onder de marktprijs weg doen. Wat zou ge nog willen geven?

Voor wie nog van een Shield TV af wil. Op Tweakers was de mijne in no time verkocht. Heeft geen 30min online gestaan.

Back
Bovenaan