Ja, de grootste Dus dan heeft het weinig zin om 1 keer 6TB bij te steken.Skank zei:ook bij niet gelijke disks verlies je maar 1
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ja, de grootste Dus dan heeft het weinig zin om 1 keer 6TB bij te steken.Skank zei:ook bij niet gelijke disks verlies je maar 1
Daar gaat het in deze discussie totaal niet om. Het gaat over opslagcapaciteit.djaxx zei:De filmsector mag in deze toch wel een beetje gesteund worde vind ik. Ik download ook dingen en verzamel enkel de films die ik net niet goed genoeg vind om te kopen maar wel nog eens wil herbekijken. Op deze manier worden de makers van de goede films beloond, zij maken het tenslotte mogelijk dat we zo van onze hobby kunnen genieten. ieder zen mening natuurlijk.
Inderdaad een fout die helaas jammer genoeg nog dagelijks gemaakt wordtStiibun zei:En om die gouden regel nog maar te herhalen; RAID IS NOT BACKUP
Of het valt, of de bliksem slaat in, of het kot brand af.luckske zei:Ik dacht eigenlijk ook altijd dat ik met een RAID op mijn NAS wel veilig zou zitten, maar het klinkt heel aannemelijk dat als er iets fout gaat met 1 schijf dat er nog iets kan fout gaan met een andere schijf bij het rebuilden. Hmm, misschien toch overwegen om Crashplan te gebruiken op mijn NAS, gebruik het al op mijn laptop en ben er zeer tevreden van. Ik zou het rampzalig vinden moest ik mijn foto's allemaal kwijt spelen..
Nu we met foto's/vidieo's al enige tijd in het digitale tijdperk zitten, kijken we hier meer dan ooit terug naar onze oude opnamen uit de oude doos. Wel fijn om zo even terug te blikken en te zien hoe de tijd aan ons vreet, de kids veranderd zijn, familie is uitgedund, vrienden, vakantie, enz.... Doordat alles hier op een Nas digitaal is opgeslagen, worden er nog zelden oude fotoalbums, dia's, video's naar boven gehaald, zelfs delen met familie, vrienden op afstand komt regelmatig aan de orde.Skank zei:Tja dan heb ik meer aan de redding v mn familie dan aan een deel films Fotos das moeilijker maar dan nog.. Hoeveel keer kijk je terug nr fotos. Juist zelden.
natuurlijk, hier ook. met Ds photo is het ook gewoon makkelijk/zalig, mss missen de mannen met hun zelfgebouwde servers dit wel?Joske007 zei:Nu we met foto's/vidieo's al enige tijd in het digitale tijdperk zitten, kijken we hier meer dan ooit terug naar onze oude opnamen uit de oude doos.
Wel fijn om zo even terug te blikken en te zien hoe de tijd aan ons vreet, de kids veranderd zijn, familie is uitgedund, vrienden, vakantie, enz.... Doordat alles hier op een Nas digitaal is opgeslagen, worden er nog zelden oude fotoalbums, dia's, video's naar boven gehaald, zelfs delen met familie, vrienden op afstand komt regelmatig aan de orde.
Ik zou het echt rot vinden dat er door bv het falen van een mirror/raid opstelling, stroompiek, enz... dit alles verloren zou zijn. Vandaar dat ik mijn back-up bestaande uit foto's, video's en belangrijke data ook steeds extern bewaar.
DS-Photo maakt het streamen van foto's op ieder apparaat kinderspel, wat het meermaals herbekijken van foto's duidelijk stimuleert. Ook DS-Video voor de familiekiekjes, vakantie, enz... is ook een genot om te gebruikendjaxx zei:natuurlijk, hier ook. met Ds photo is het ook gewoon makkelijk/zalig, mss missen de mannen met hun zelfgebouwde servers dit wel?