• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Netflix komt naar België

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Net niet flix noem ik het! Weg ermee
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hoe zit het met de kwaliteit van de films die ze gaanaanbieden? 40 miljoen gebruikers jawadde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Brol he, geen full hd en geen hd audio...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Waarom Stijn, heb jij Netflix reeds gezien, of roep je weer maar wat ?
1f644.png
  In ieder geval ga ik het wel eens proberen. Prijsstelling zal dezelfde zijn als in Nederland vermoed ik zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Mij lijkt het ook wel iets!   Een betaalbaar alternatief, maar toch al verschillende klachten gehoord dat de content niet altijd even goed is
2639.png
Ik denk dat dit soort diensten wel de toekomst is, de spotify/deezer van de film industrie.   Werkt dit goed en compleet, dan zou ik hiervoor wel willen betalen, net zoals voor spotify!   Uiterdaard kan je niet verwachten dat Netflix een film doorstuurd aan dezelfde bitrate als een BR, dit is op vandaag net iets teveel gevraagd denk ik
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Waarom Stijn, heb jij Netflix reeds gezien, of roep je weer maar wat ?
1f644.png
  In ieder geval ga ik het wel eens proberen. Prijsstelling zal dezelfde zijn als in Nederland vermoed ik zo.
  Nee, maar als je de reacties hoort bij de buren. Te weinig goeie content, geen hd audio, laat staan dts geluid aan een bitrate van 1500kb/s ! , geen 1080p ! Hallo we zijn 2014 waar UHDTV voor de deur staat! Zolang het niet bluray evenwaardig is, no thanks !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Mij lijkt het ook wel iets!   Een betaalbaar alternatief, maar toch al verschillende klachten gehoord dat de content niet altijd even goed is
2639.png
Ik denk dat dit soort diensten wel de toekomst is, de spotify/deezer van de film industrie.   Werkt dit goed en compleet, dan zou ik hiervoor wel willen betalen, net zoals voor spotify!   Uiterdaard kan je niet verwachten dat Netflix een film doorstuurd aan dezelfde bitrate als een BR, dit is op vandaag net iets teveel gevraagd denk ik
263a.png
  Heb jij al spotify dan? Ik mankeer gewoon een album collectie en het feit van meerdere toestellen opdezelfde account bij spotify, anders top voor mij! Google heeft dit wel, maar die heeft dan geen API Zucht !   Zodra er een bedrijf films streamt met hd audio en hogte bitrate, idem voor beeld, dan ben ik verkocht ! (voor een schappelijke prijs wel)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth


Gerucht: Netflix gaat in mei van start in België

Arnoud Wokke</a>, dinsdag 7 januari 2014 08:18, <a data-ipb='nomediaparse' href='http://tweakers.net/nieuws/93532/gerucht-netflix-gaat-in-mei-van-start-in-belgie.html#reacties']reacties: 74[/url], views: 7.208 • Feedback

Submitter: bandidoloco

Netflix gaat in mei van start in België, zo meldt de Belgische krant Le Soir. De video-on-demand dienst begon afgelopen jaar al in Nederland en zou inmiddels werken met vertalers om de dienst geschikt te maken voor de Belgische markt, stelt de krant. Netflix zelf heeft nog niets losgelaten over een gang naar België, maar geruchten over uitbreiding naar het land doen al langer de ronde. <a data-ipb='nomediaparse' href='http://geeko.lesoir.be/2014/01/06/netflix-accessible-en-belgique-des-le-mois-de-mai/' title="Le Soir -- Netflix accessible en Belgique dès le mois de mai">Volgens</a> Le Soir begint Netflix eerst met het aanbieden van diensten aan Belgische huishoudens en gaat het een paar maanden later van start in het veel grotere Frankrijk. De geruchten over dat Netflix naar België komt gaan al maanden, maar een eerder gerucht vorige week wees ook al op een start dit voorjaar. Volgens Le Soir is Netflix ook bezig met de vertaling van de dienst voor de Belgische markt. Netflix is al wel actief op de Nederlandse markt en daar kost het aanbod 8 euro per maand, waarbij gebruikers onbeperkt het hele aanbod van de dienst kunnen streamen naar onder meer tv's, pc's, tablets en smartphones. Bij de Nederlandse kabelaanbieder UPC is Netflix inmiddels goed voor <a data-ipb='nomediaparse' href='http://tweakers.net/nieuws/93417/netflix-goed-voor-5-tot-10-procent-dataverkeer-bij-upc.html' title="Netflix goed voor 5 tot 10 procent dataverkeer bij UPC">5 tot 10 procent</a> van het dataverkeer. Belgische providers hebben nu ook al diensten voor 'films op verzoek', maar bijvoorbeeld Rio en Rex van Telenet kost klanten vanaf 14,95 euro per maand. Update 10:13: Netflix <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.gva.be/nieuws/multimedia/aid1515838/netflix-ontkent-komst-naar-belgie.aspx' title="GVA -- Netflix ontkent">ontkent</a> tegenover persbureau Belga dat het in mei zal starten. De ontkenning sluit niet uit dat de dienst in een andere maand, bijvoorbeeld april of juni, zal beginnen met diensten aanbieden in België. De aanbieder benadrukt dat het nog geen plannen heeft voor verdere Europese uitbreiding heeft aangekondigd.
1378977976.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Zodra er een bedrijf films streamt met hd audio en hogte bitrate, idem voor beeld, dan ben ik verkocht ! (voor een schappelijke prijs wel)
  Ik vind het toch te overwegen waard al lever je wat in aan kwaliteit (maar content moet inderdaad voldoende zijn), zeker dat je dan mooi binnen de lijntjes blijft van wat toegelaten is en wat niet! Dat vind ik toch ook wel belangrijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Uiteraard, maar beeld en geluid krijgen toch een flinke dreun hoor. Ik hoop dat ik verkeerd zit natuurlijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Nu het is afwachten natuurlijk. Maar ik heb absoluut mn twijfels bij de kwantiteit en kwaliteit. Ik ga het alleszins niet zelf uittesten ;:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
En dan nog.. maak jezelf geen illusies. Full HD streaming? Los van de downloadlimiet bij telenet, gaan ze alles fors mogen omhoog zwieren bij telenet, eer dat een feit is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Het zal inderdaad niet evident zijn, maar ik zie vooral het bekijken van series als een mogelijke overstap. Bij series heb ik net iets minder kwaliteit eisen, maar dan komt terug de kwantiteit naar boven
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Absoluut mee eens! Op voorwaarde dat je dus veel keuze hebt, en ze snel na de amerikaanse release ook hier uitkomen. Een week gaat nog, maar langer dan een maand zou ik al storend vinden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Netflix ontkent komst naar België...   http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1769366/2014/01/07/Netflix-ontkent-komst-naar-Belgie.dhtml   Ik hoop van harte dat ze snel komen, of een alternatief, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Telenet heeft hier veel te veel in de pap te brokken... Om nog maar te zwijfen over de combinatie Netflix en je Telemeter...   Ik zou in ieder geval bereid zijn om voor zo'n dienst te betalen als het aanbod goed is en de prijs in lijn ligt met de huidige Spotify abonnementen bvb. Geef ze trouwens ook wat krediet... Ik zou al blij zijn als ze in eerste instantie uberhaupt beschikbaar zouden zijn. Als ze dan nadien HD beeld en geluidswkaliteit ook nog kunnen aanbieden zou dat helemaal top zijn. Maar in eerste instantie zou ik al blij zijn om een alternatief te hebben tegenover de Telenet producten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik ben er zeker ook voor te vinden. Ma dts geluid zou er toch wel moge bijsteken voor de films. Series idd andere eisen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Bijna vijf maanden later is het dan toch officieel:
  Aan het einde van 2014 zal Netflix gelanceerd worden in een reeks Europese landen, waaronder België. Ook Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk en Luxemburg zijn bij de gelukkigen. Dat heeft de Amerikaanse aanbieder van films en series laten weten in een officiële mededeling.
  Dit zal telenet niet graag horen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Yes! Ben benieuwd naar welke content er is.

Persoonlijk best tevreden over de NL content, is niet gigantisch uitgebreid, maar voldoende. Het leuke is dat ge nu soms naar series kijkt waar ge nooit naar zou kijken. Hun eigen producties zijn trouwens ook zeer goed!


Wel te hopen dat Telenet niet gaat 'boycotte' door vb lagere snelheden te geven op hun netwerk oid
 
Laatst bewerkt door een moderator: