• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe PC nodig

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik ben een echte leek als het op hardware aankomt dus heb ik wat hulp nodig voor de aanschaf van een nieuwe pc. Ik heb vooral een hekel aan een systeem waar je eerst een tas koffie kan gaan drinken voor er een programma gaat draaien of reageert. Liefst koop ik een PC die kant en klaar is want van zelfbouw heb ik geen verstand. De bedoeling is dat oa : 1) Programma's snel opstarten. 2) Comfortabel met programma's kan werken. (Photoshop, Word, Exell enz...) Een goede beeldweergave is belangrijk hier. 3) Snel kan internetten. Ik heb een Telenet internet 160 verbinding - downl: 160 Mbps, upload: 10Mbps (speelt hardware in de pc hier ook een rol?). 4) Gamen is niet nodig (doe ik op de game pc van mijn zoon). 5) Voldoende ruimte heb om vooral film en muziek te downloaden, op te slaan en ook kan schrijven. Blu ray's schrijven hoeft niet (deze koop ik zowiezo aan als de film goed is).   Het budget is +/- 700 euro   Ik heb hetvolgende in de buurt gevonden: http://www.chameleon.be/pc-multimedia/computers/desktops/hp-desktop-500-335nb-ithp500335nb-ithp500335nb   Is dit een goed systeem?   Of deze misschien?  
25fngd4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wacht nog even? Win 9 ligt op de loer....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Koop er zeker een met een SSD, hierdoor start de pc véél sneller op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Koop er zeker een met een SSD, hierdoor start de pc véél sneller op.
Ja wat info op het net hierover gezocht en is zeker iets waar ik op ga letten Bedankt voor de hint  
Wacht nog even? Win 9 ligt op de loer....