• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe Smarthpone <-> Tablet

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ik mag weer een nieuw toestel kiezen via het werk.Voor sommige moet ik niets opleggen voor anderen wel. Heb nu een Galaxy S (1e generatie) die eigenlijk nog behoorlijk prima werkt, op 1 bug na => wanneer via Bluetooth gekoppeld in m'n auto begint hij spontaan muziek te spelen bij verbreken sleutelcontact! (met een Apple 4 is dit fenomeen er niet)     Ik vraag me af : Galaxy S4 of nu eens een Samsung Tab 10.2 4G (N8020) ??? (voor beide is redelijke opleg nodig, maar komt erop neer 1/3e van winkelprijs)   ...kan uiteraard ook zoiets nemen als een SIII-mini en dat kost niets qua opleg. Ook anderen zijn mogelijk, Sony, HTC, Acer,Nokia,Blackberry ... wel een lijst met 40 toestellen ...(geen Apple)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik zou eigenlijk direct zeggen pak de S4 Ik heb zelf de S3 en enorm tevreden van. Vrouw heeft een iphone 4S en ik prefereer toch de android   Misschien kun je aan een gewone S3 geraken ipv de mini? De S3 mini zou ik absoluut niet doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Tja, de S4 is inderdaad een machtig toestel, maar ook weeral maar "een smarthpone" met een relatief "klein" scherm. Ja, 4-core, meer geheugen, sneller etc   Vb. het lezen van PDF's of bepaalde attachments aan mails is toch altijd wel wat zoomen etc. Met een tablet is dit natuurlijk wel iets relaxter werken natuurlijk.     ...wat de SIII-mini betreft, er zijn er al verschillende met kapotte schermen, of toestellen die spontaan uitvallen doordat de batterij niet erg goed contact maakt
1f62d.png
Klassiek S3 kan ook , mits wat opleg   Ik moet toegeven dat ik de laatste jaren minder met "gadgets" bezig ben eigenlijk, terwijl ik "vroegah" een behoorlijke tweakert was...een mens begint wat ouder te worden zeker
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Hangt ervanaf wat je al hebt en wat je ermee wilt doen. Als je pdfs, mails en krant wil lezen zou ik eerder voor een tablet gaan en je oude telefoon gebruiken om te bellen en smsen. Heb zelf ook S3 en ben er tevreden van dus voor smartphone zou ik zeker de S4 mits opleg dan nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Voor je je keuze maakt, inderdaad eerst bepalen of je tablet of smartphone wilt, daarna je type
1f609.png
Als het vooral is om te lezen/internetten enz Pak dan zonder twijfel een tablet
 
Laatst bewerkt door een moderator: