• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Oblivion (2013)

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Verenigde Staten Actie / Sciencefiction   geregisseerd door Joseph Kosinski met Tom Cruise, Morgan Freeman en Olga Kurylenko   De wereld is vergaan door een jarenlange nucleaire oorlog. De overlevenden kunnen niet meer op de grond leven en zijn genoodzaakt om op wolkenniveau een nieuw bestaan op te bouwen. Beneden op de aarde leven aliens die tegen de straling kunnen. Soldaat Jack Harper is een van de laatste robotreparateurs op aarde als onderdeel van een grote operatie om belangrijke grondstoffen te verkrijgen. Zijn missie zit er bijna op, totdat hij een vreemdeling redt uit een neergestort ruimteschip.   http://www.youtube.com/watch?v=7Ww9b1JTAeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ahja, dit is een film die op mijn 'to see list' staat
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Spreekt me ook wel aan. SF doet het bij mij sowieso goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Yep bij mij ook! Veelbelovend !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Iemand deze reeds in de bioscoop gezien ? En wat vond je ervan, lijkt wel goeie kritieken te krijgen als ik her en der lees. Maar over films kunnen er niet genoeg meningen zijn
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Iemand deze reeds in de bioscoop gezien ? En wat vond je ervan, lijkt wel goeie kritieken te krijgen als ik her en der lees. Maar over films kunnen er niet genoeg meningen zijn
263a.png
Ik heb hem gezien toen hij net uit was in de bioscoop. Het beeld en geluid zijn dik in orde. Het verhaal... is iets minder. Het had, voor mij, allemaal iets dieper mogen gaan. De film vloog voorbij, maar op het einde had ik toch het gevoel dat ik nog wat op mijn honger zat te wachten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
OK bedankt Sam, ga deze sowieso toch in op mijn kijklijst plaatsen. Niet meer in de bios anders moet 'k daar voor naar Antwerpen tuffen (Kinepolis), dat heb 'k er net niet voor over
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mijn vrouw vond hem tegenvallen.. En ik had er wel veel hoop op.. Dat is bij deze wel afgenomen
 
Laatst bewerkt door een moderator: