• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

ondertitels aanpassen voor VS serie

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Weet iemand een oplossing om ondertitels voor een VS versie van een serie juist te krijgen met NL subtitels?

Ik heb dus een aantal jaren terug seizoenen 1 en 2 in box set moeten bestellen. Omdat die nog niet uit waren waren het de VS versie zonder NL ondertitels. Nu komt ie dus af of ik daar NL ondertitels voor kan zorgen (terwijl ik duidelijk had gewaarschuwd bij het bestellen) .... maar hij wou niet wachten op een NL versie

Wanneer ik nu NL ondertitels afhaal klopt die timing helemaal niet, meestal de eerste minuten redelijk goed, dan volgt de intro met theme song. ...Daarna is er 15-30seconden afwijking tussen audio en ondertitels.

Nu weet ik niet of er een mogelijkheid is om dit te corrigeren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Als je echt niets vind, kan kan je ze bewerken met Subtitle Workshop (http://subworkshop.sourceforge.net).

Meestal moet je enkel kijken wanneer de eerste en de laatste subtitle moet komen en de rest van de timings worden dan aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator: