Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ok pollDit is geen phpbb... alles werkt hier via hooks, dus nieuwe theme en alle addons werken zonder problemen....
Maar ik stel voor: Maak een lijstje met de skins die jullie zouden willen, dan gieten we dit in pollvorm en dan nemen we diegene met het meeste stemmen?![]()
Ik zie bijna het verschil niet tussen die 2 logos? Kun je het logo zelf niet veranderen in iets HT - gerelateerd?Wel eerst een beslissing graag in de kleurstelling anders kan 'k dat logo niet afmaken. Wat 'k nu heb in bijlage. Logo links moet wel nog aangepast worden. 2 voorstellen, eentje waarbij de naam en slogan dezelfde kleurstelling hebben en de tweede waarbij de naam de kleurstelling volgt van IPBoard zoals het er nu staat.logo_voorstel.png
logo_voorstel2.png![]()
Ge moogt altijd op dat groen pijltje klikken, is goed voor mijn reputatieLogo aangepast, met dank aan StefaanD![]()
Hoeveel groene moet ik dan niet hebben? Dat groen pijltje zorgt daar niet voor... Je reputatie kan enkel omhoog wanneer je een verkoop/koop gedaan hebt en een positiv feedback krijgt (is ook niet aan het forum, rating)Ge moogt altijd op dat groen pijltje klikken, is goed voor mijn reputatie![]()