• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opening forum

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dit is geen phpbb... alles werkt hier via hooks, dus nieuwe theme en alle addons werken zonder problemen....


Maar ik stel voor: Maak een lijstje met de skins die jullie zouden willen, dan gieten we dit in pollvorm en dan nemen we diegene met het meeste stemmen?
263a.png
Ok poll

Wie maakt hem met alle opties?


Neat is ook mooi, strak, klaar en net
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wel eerst een beslissing graag in de kleurstelling anders kan 'k dat logo niet afmaken.   Wat 'k nu heb in bijlage. Logo links moet wel nog aangepast worden.   2 voorstellen, eentje waarbij de naam en slogan dezelfde kleurstelling hebben en de tweede waarbij de naam de kleurstelling volgt van IPBoard zoals het er nu staat.  
attachicon.gif
logo_voorstel.png
attachicon.gif
logo_voorstel2.png
    Ik zie bijna het verschil niet tussen die 2 logos? Kun je het logo zelf niet veranderen in iets HT - gerelateerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zal recht-toe-recht-aan zijn momenteel. Want niet iedereen is blijkbaar overtuigd van de standaard skin nu, dus het heeft weinig zin dat 'k daar v
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Is het niet beter om te wachten totdat een vaste skin gebruikt wordt? Maar deze is inderdaad al beter !   Je mag hem naar mijn mailadres sturen ook hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Logo aangepast, met dank aan StefaanD
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Tapatalk ondersteuning is een feit!   StefaanD, we hebben nog een vierkant logo nodig voor tapatalk.. Ik dacht aan de "HT" Die linksboven in je andere logo staat... (minimum 196x144 px in *.png) Maar misschien even wachten tot we een vaste template hebben..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
196x144 is niet echt vierkant h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Logo aangepast, met dank aan StefaanD
263a.png
  Ge moogt altijd op dat groen pijltje klikken, is goed voor mijn reputatie
lol.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ge moogt altijd op dat groen pijltje klikken, is goed voor mijn reputatie
lol.gif
    Hoeveel groene moet ik dan niet hebben?   Dat groen pijltje zorgt daar niet voor... Je reputatie kan enkel omhoog wanneer je een verkoop/koop gedaan hebt en een positiv feedback krijgt (is ook niet aan het forum, rating)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nou kijk jij dan maar eens naar mijn profiel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: