• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Orphan Black

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
KT0Hh7k.jpg
 
<woltlab-quote data-author="" data-link=""> Orphan Black</strong> is back for Season 2 starting <strong>Saturday, April 19th at 9pm on BBC America. The show was a huge surprise last season and came in 9th in GAF's Show of the Year voting. Orphan Black is a great vehicle for Tatiana Maslany to show off her acting talents, and she's won a few awards for her portrayal of multiple characters. The show is produced in Canada by Temple Street Productions. Season 2 will consist of 10 episodes. </woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik heb seizoen 1 gezien gehad en dit is één van de beste, zoniet dé beste serie in het sci-fi genre in lange tijd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik vind het ook ongelofelijk goed! Binnenkort eens beginnen aan seizoen 2.

Wel een ongelofelijke actrice, kan niet makkelijk zijn zoveel typetjes te spelen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ken ik niet, de moeite ja?

Waar halen jullie de tijd om al die series te bekijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik vind het ook ongelofelijk goed! Binnenkort eens beginnen aan seizoen 2. Wel een ongelofelijke actrice, kan niet makkelijk zijn zoveel typetjes te spelen!
  tatiana maslany is gewoonweg geweldig... wacht maar tot de eerste episode van season 2 (die wederom awesome is)...    
Ken ik niet, de moeite ja?

Waar halen jullie de tijd om al die series te bekijken?
  Is zeer zeker de moeite hoor....   Trailer: http://www.imdb.com/video/imdb/vi276604697/   Geen case of the week
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Ga ik precies eens moeten checken. Nog niet van gehoord...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
208
48
36
ik en het vrouwtje hier zijn ook al grote orphan black fans lol ze heeft het laatste jaar wel 10 x gevraagd wanneer orphan black nu terugkwam
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ik en het vrouwtje hier zijn ook al grote orphan black fans lol ze heeft het laatste jaar wel 10 x gevraagd wanneer orphan black nu terugkwam
1f609.png
Seizoen 2 gaat ook nog super goed, zal een tv-show worden die niet snel vergeten zal worden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Seizoen 3 is reeds bevestigd!
 
Laatst bewerkt door een moderator: