• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic 50vt60

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Net terug bij saturn zien staan als laatste stuk voor 1377.

Loop erg te twijfelen om er toch voor te gaan. Al was ik van plan om voor een 60 inch te gaan lijkt deze prijs erg ok? het is,ook nu de moment om een plasma nog te scoren blijkbaar.

Vond het beeld echt wel superieur. Damn, zo een twijfels! Als ik daarnaast de leds bekeek was het zeker duidelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik zou eigenlijk totaal niet twijfelen hoor. Akkoord het is geen 60, maar 60 in die kwaliteit ga je echt een stuk meer betalen.   Maar weet vooral, dat de plasma's op geraken ondertussen en dat het moeilijk zal worden om nog ene te vinden.   Ik zeg, go for it, en wacht niet tot ze weg zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Kweeget maar, ben enkel serieus bang van al die problemen da ge overal leest. Inbranden en van die dingen. Hoever reikt garantie op die dingen e. Beeldkwali ben ik erg overtuigd, shit zeg. Natuurlijk demo stuff in zo een winkel maar toch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Inbranden? Inbranden is al jaren geen issue meer. Enkel retentie heb je bij sommige, maar geloof me.. je kan teveel lezen op internet ook hoor.   Inbranden ga je niet hebben, en retentie bij dit toestel ga je echt miniem hebben hoor Ik heb al 5j mn plasma en ook niks ingebrand   En das dan nog LG   Trust me, kopen! anders ga je je het beklagen   Wat de grootte betreft, zeg je zelf ooit te gaan projecteren, en dan kun je echt GROOT gaan Als je 60 neemt is dat nog steeds niet echt GROOT en ga je toch ook ooit groter willen.   Daarbij heb je dan een mooie 50 inch beneden staan, erg prettig, en nu toch ook al een mooie upgrade wat grootte betreft.   Niet twijfelen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Weet ook, dat wat je ziet in de winkel echt niet de beste stand van de tv is
1f609.png
dus het kan nog mooier
1f609.png
in de winkel halen ze de tv gewoon uit de doos en direct op het rek zonder ook maar iets in te stellen laat staan een thx stand
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Garantie op Pana Viera modellen is ook super. Ik had bij mijn vorige enkele dode pixels en omdat het model ondertussen niet meer bestond kon ik voor een gelijkwaardig model uit de nieuwe reeks kiezen, hoewel de TV meer dan 2 jaar oud was. Dus nu heb ik ipv toen een simpele 37" een 42" met 3D. Ze hebben bij Panasonic echt wel goeie garantievoorwaarden hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Huh, zondag? --> josdag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
207
48
36
heb zelf ook de 50gt60 aangekocht geloofk supertevreden van, dat inbranden kun je proberen te vermijden door 200u te laten inspelen door iets mindere waarden, ik heb elke nacht hem laten aanstaan op hun "testbeeld" voor hem te laten inspelen, zo zat ik rap aan de 200u
1f609.png
maar dan nog, de tv's van deze tijd hebben nog amper inbrand issues dus daar zou ik je zowiezo geen zorgen om maken
1f609.png
ook die smarttv's zijn wel leuk, zo hebk vorige week nog live stream gevolgd van barca - atletico om menne tv, wel nice eigenlijk dat dit allemaal mogelijk is de tijd van vandaag lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Thx for the input! Wat os het verschil tussen de gt60 en de vt60?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nog mensen met gebruikerservaringen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Had het blijkbaar verkeerd begrepen. De korting op de 50 inch vt60 gaat over een model dat in de winkel demo heeft gestaan. 1377 voor een demo model , al een pak minder aantrekkelijk natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Da's inderdaad minder aantrekkelijk. Hoeveel uren heeft dat ding al gespeeld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hij sprak van enkele maanden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
En zo'n demo staat meestal betrekkelijk wat uurtjes te draaien in zo'n winkel. Ik zou 't niet doen dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vraag hem anders eens dit uit te voeren, weet hij meteen hoeveel uur er op de teller staan. Komt van de controlcal.com site     On my last years model, once I checked hours in the service menu, I unplugged from the wall to exit. On my VT60, I notice I can hold down the EXIT button to exit the service menu.   Here's how to check hours:   Press and hold the {VOL -} button ON THE Panasonic TV. Then press the {INFO} button on the remote control 3 times.   "Start Adjustment Menu" message will be displayed followed by the Service Menu after few seconds. ADJUST {Picture Adjustment} WB-ADJUST {White Balance Adjustment} OPTION {Option Setting} V-SUS {V-SUS Adjustment} AGING SRV-TOOL {Service Tool} {1} & {2} buttons move through options   Press the {2} button once to select "SRV-TOOL".   Then press the {OK} button to access it.   Using the cursor keys, highlight the right side of the last item "PTCT :00.00.00.00.00" :   Then press and hold the {MUTE} button for 3 seconds.   Time and Count will be displayed in red color: __TIME = Hours : Minutes of operation. COUNT = Times the Plasma was powered on. To exit the service menu, hold down the {EXIT} button on the remote (TV turning off/on automatically). You could also just unplug the power cable.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Bedankt voor de hulp stefaan maar ga geen demo model aankopen.

Als ik echt heel diep denk wil ik eigenlijk echt voor 65 inch gaan en de pana 65 heb ik echt niet de fondsen voor nu. Rekening houdende dat mijn sony nog zo goed is ga ik wijselijk nog enkele jaren wachten en dan voor een 65 inch gaan. Hopelijk is er daartegen een goed alternatief voor de plasma want het plaatje was veruit beste dat ik al gezien had. Met spijt in het hart dus
2639.png



En met al dat nieuws dat de grote merken van de oled afstappen beloofd het nog een hele tojd wachten op waardige opvolger...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wijs besluit inderdaad
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Thx christof, had die al zien staan. Ga later voor een 65 gaan zoals aangegeven. Waaom stoppen die nu toch met plasma
2639.png


Anders kocht ik mij volgend jaar ne 65 inch
 
Laatst bewerkt door een moderator: