• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

PANASONIC PULLED THE PLUG ON PLASMA BECAUSE OF 4K

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Je moet vooral een tv gaan kiezen in mediamarkt
263a.png
  Weet ik wel hoor
1f61b.png
Kiezen was niet nodig want indien ik 1 zou kopen weet ik toch altijd op voorhand al wat ik wil voordat ik en winkel binnen stap. Ik wou gewoon weten wat de prijs daar zou geweest zijn + hem eventueel eens bekijken van design.   Van de afstelling heb ik daar idd afschuwelijke dingen gezien. Ze zeiden mij ook dat de vervanger voor plasma OLED is maar ik ben niet achterlijk en weet ook wel wat ze kosten
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ze hebben natuurlijk wel half een punt. OLED gaat inderdaad plasma vervangen... (maar nu nog niet lol)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Gisteren een gesprek met mijn broer gehad. Die had het erover gehad met iemand van bij Samsung. Blijkbaar zijn bij de prototypes de grootste problemen met de levenduur van de leds en het probleem dat de blauwe sneller veroudert dan de andere kleuren zo goed als van de baan. Bij normaal gebruik zou een TV toch zo'n 7 a 8 jaar moeten meegaan er ie 20% van zijn intensiteit verliest. Als dat waar zou zijn dan zou het wel eens een stukje snellen kunnen gaan. Natuurlijk moeten de yield-problemen dan nog van de baan. En dat zou wel eens het grootste probleem kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Dat ze dan inééns maar eens de technologie van lcd/led herzien en proberen de tekortkoming van die technologie te fixen, met name backlight bleeding, clouding...
 
Laatst bewerkt door een moderator: