• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Paradigm komt Met DTS Play-Fi MultiRoom, Sonos concurrent voor de HomeCinema Liefhebber?

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
De volledige Hifi markt is vastberaden de alleenheerschappij van Sonos te betwisten. Binnenkort krijgen Bluesound, Denon Heos, Yamaha Musiccast, Bose Soundtouch en consorten een strijder erbij. In tegenstelling tot laatstgenoemden zal Paradigm geen eigen protocol opzetten maar DTS Play-Fi aanbieden.




Paradigm doet bij sommigen misschien al een belletje rinkelen. Als ik erbij vertel dat de nieuwe multiroom toestellen van paradigm geleverd zullen worden met ARC room correctie dan zal het geen verrassing zijn dat Anthem en Paradigm van hetzelfde bedrijf afkomstig zijn. Misschien krijgen de nog uit te brengen object-sound receivers van Anthem ook multiroom ondersteuning?

Het initiële gamma bestaat uit 2 luidsprekers (een zwaarder model en een draagbaar exemplaar) alsook een stereoversterker en een voorversterker in de stijl van sonos connect.

De ondersteunde diensten zijn alleszins al legio:



Meer info binnenkort op: Paradigm.com
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2015-10-05 om 21.29.35.png
    Schermafbeelding 2015-10-05 om 21.29.35.png
    704,5 KB · Weergaven: 318
  • Schermafbeelding 2015-10-05 om 21.29.56.png
    Schermafbeelding 2015-10-05 om 21.29.56.png
    207,5 KB · Weergaven: 291
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Bah nog ene erbij Ik blijf lekker bij sonos
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Paradigm komt Met MultiRoom, Sonos concurrent voor de HomeCinema Liefhebber?

Ik volg je zeker in de redenering, Sonos is nog steeds de standaard!

Alternatieven zijn er te over, maar terwijl Denon Heos en NAD Bluesound een eigen protocol hebben opgezet, werken deze paradigm Multiroom toestellen anders. Het mooie aan DTS Play-Fi is dat ze een "open" Multiroom protocol hebben dus alle DTS Play-Fi toestellen werken samen ongeacht het merk! Behalve Paradigm heb je ook definitive technology en Polk Audio die DTS Play-Fi ondersteunen. Binnenkort misschien ook toestellen van Harman&Kardon en Arcam. Voor Audio en HT liefhebber toch niet de minste!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Sonos zou nu toch wel eens wat 'moderner' mogen worden hé. Ik denk aan wat hdmi aansluitingen op de sounbar bv en ondersteuning voor high res files op hun spullen, als is het maar op de connect modellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
ToothLess zei:
Sonos zou nu toch wel eens wat 'moderner' mogen worden hé. Ik denk aan wat hdmi aansluitingen op de sounbar bv en ondersteuning voor high res files op hun spullen, als is het maar op de connect modellen.
Daar vrees ik voor Waarom zou je hdmi nodig hebben? Optisch is toch meer dan genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Optisch is wat mij betreft achterhaald, steeds minder producten bieden het aan nu HDMI een algemeen aanvaard "one-do-it-all" verbinding is. Alleen is optisch veel goedkoper en opener om te implementeren, maar misschien doen ze het wel met de volgende generatie sonos toestellen? Er is trouwens een interview met sonos op whathifi.co.uk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Nu de Play5 al een upgrade heeft gekregen, denk ik dat de rest ook wel zal volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Skank zei:
Daar vrees ik voorWaarom zou je hdmi nodig hebben? Optisch is toch meer dan genoeg
Door zo'n connecter duw je tegenwoordig alles door = breedband. Mochten ze een video verhaal + high res integreren (ipv "simpel" geluid) - zouden ze direct een klantenboost krijgen,pretty sure
 
Laatst bewerkt door een moderator: