Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Yep inderdaad. Bedoeling is de bestaande bedrading o.a. te gebruiken zodanig dat alles geautomatiseerd is.Daarmee kan je dus je niet HUE lampen aansluiten en die komen dan ook in de Hue bridge terecht? Dus worden ze in principe ook slim...
Ja! Dus deze zou ook moeten werken van Gledopto?
Gledopto Zigbee Smart Ac Traic Dimmer Module 2.4G Rf Draadloze Afstandsbediening Schakelaar Relais Compatibel Echo Smartthings Hub|Dimmers| - AliExpress
Yep inderdaad. Bedoeling is de bestaande bedrading o.a. te gebruiken zodanig dat alles geautomatiseerd is.
Was van plan alleen via de app te gebruiken en met de HUE lightswitch, zijn die drukknoppen nodig om te functioneren?Je hebt ze in verschillende merken, maar aangezien ze er allemaal exact hetzelfde uitzien, worden die waarschijnlijk allemaal in hetzelfde fabriek gemaakt. Ik heb er eentje van Robbshop: https://www.robbshop.nl/inbouwdimmer-hue-zigbee-400w-robb-smarrt
Hou er wel rekening mee dat die dimmers met drukknoppen werken. Het gaat wel met schakelaars, maar handig is het niet.
Cool! Kan je dat ook gebruiken als je op 2 verschillende punten lichtschakelaars hebt? Want zou dat graag voor verlichting buiten gebruiken. Maar ik kan die op 2 verschillende punten aan doen...
Niet iedereen heeft drukknoppen op 12/24V hé. Da's een vereiste natuurlijk.Echter ik vind dit allemaal dure oplossingen , ipv direct goed te doen en geen hue verlichting te steken
Ik heb in heel mn woning AL mijn verlichting slim gemaakt met 1 unipi.
Oh en vergeet zeker shelly niet, toch ook erg mooie oplossingen, die voor jou mss ook gaan, gezien je nu deftig netwerk hebt
Niet iedereen heeft drukknoppen op 12/24V hé. Da's een vereiste natuurlijk.
Ach een 2e bridge erbij is nu ook geen ramp hé.Na een ganse tijd met de limiet te flirten is het dit weekend eindelijk zo ver gekomen... Ik zit aan het max. aantal Hue lichten en accessoires dat ik aan mijn bridge kan koppelen. Dus ik ga een 2de moeten installeren. Momenteel heb ik dit nog kunnen omzeilen door enkele Hue labs automatisaties er uit te gooien. 99% van mijn Hue verlichting is op gelijkvloer geïnstalleerd. Dus een indeling per verdiep is geen optie. Ik heb buiten echter ook een lamp of 11 en 2 buitensensors dus ik ga die allemaal op de nieuwe bridge zetten. Dat gaat ook snelste gaan vermoed ik...
Alternatief is via het HA-project, maar dat zit momenteel in de diepvries en zal er allicht nog even blijven...![]()
Na een ganse tijd met de limiet te flirten is het dit weekend eindelijk zo ver gekomen... Ik zit aan het max. aantal Hue lichten en accessoires dat ik aan mijn bridge kan koppelen. Dus ik ga een 2de moeten installeren. Momenteel heb ik dit nog kunnen omzeilen door enkele Hue labs automatisaties er uit te gooien. 99% van mijn Hue verlichting is op gelijkvloer geïnstalleerd. Dus een indeling per verdiep is geen optie. Ik heb buiten echter ook een lamp of 11 en 2 buitensensors dus ik ga die allemaal op de nieuwe bridge zetten. Dat gaat ook snelste gaan vermoed ik...
Alternatief is via het HA-project, maar dat zit momenteel in de diepvries en zal er allicht nog even blijven...![]()
Zigbee stick betekent dat je 1 voor 1 alle lampen en accessoires gaat moeten toevoegen. Daar ga ik dus even aan bezig zijn... Grootste probleem aan HA is de tijd dat je er moet insteken. Het is soms ook wat sukkelen en als je ergens vast zit niet altijd even gemakkelijk om te vinden wat het probleem is. Zoals jij ook onlangs je probleem had waardoor HA regelmatig uitviel. Bij mij zou dat dan betekenen dat bijna niets van mijn verlichting meer zou werken... Want bijna alles hier is Hue beneden.
jvanhambelgium het is zeker geen ramp. Ik heb er hier ook nog een stuk of 4 liggen. Nu ga ik er dus 1 extra plaatsen en de rest eens proberen te verkopen...
Toevoegen is afhankelijk of hij alles direct kan vinden... Het kan snel gaan. Maar als hij bepaalde lampen bv niet kan vinden moet je ze toevoegen via het serienummer. Afhankelijk van waar die lamp zit kan dat iets lastiger zijn om die er uit te halen om het serienummer te vinden.
Maar heb jij niet even moeten zoeken dat de custom addon problemen had?
Dit proberen?Damn hue he
Hoe reset ik mijn lampen?
Geen bridge
Geen bluetooth
Geen switch
Enig idee?