Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hi Stijn, om de discussie van de baan te ruimenSkank zei:Ik zat er toch wel op hoor...Soit , doe maar luckske
Is het een toetsenbord?luckske zei:Hier is'm! Raden maar!
Is het eentje van Microsoft, Razer of Logitech? *wilt persé winnen*luckske zei:Och gij? Ge gaat specifieker moeten zijn
Dat is toch net de fun van het spel, als je enkel maar moet zeggen dat het speakers zijn, dan zijn we vlug uitgespeeld. Als je een fragment van een film moet raden, ga je toch ook niet roepen: ik weet het, een film!!!Skank zei:Oh mannen. Echt belachelijk. Als het speakers zijn, zijn het speakers ongeacht welk merk.Wil je specifiek merk dan plaats je embleem dat je dan het merk wil ja, maar zo belachelijk doe ik niet mee met iets raden. Fun is eraf voor mij dan. Dan kan ik gerust iets posten wat je nooit zal raden. No thx
http://putten.vvd.nl/uploads/upload.20141024.124106.0?filename=calimero.jpgSkank zei:Oh mannen. Echt belachelijk. Als het speakers zijn, zijn het speakers ongeacht welk merk.
Wil je specifiek merk dan plaats je embleem dat je dan het merk wil ja, maar zo belachelijk doe ik niet mee met iets raden. Fun is eraf voor mij dan. Dan kan ik gerust iets posten wat je nooit zal raden. No thx
Nee, 't is onder andere een toetsenbord ;-).demon zei:Is het eentje van Microsoft, Razer of Logitech? *wilt persé winnen*
Nee idd, maar daar kan je dan wel veeeel meer tonen dan 3pixels op 3....Chr1st0f zei:Dat is toch net de fun van het spel, als je enkel maar moet zeggen dat het speakers zijn, dan zijn we vlug uitgespeeld. Als je een fragment van een film moet raden, ga je toch ook niet roepen: ik weet het, een film!!!
BoxeeBox remote!!!!luckske zei:Nee, 't hoort ergens bij en kan niet apart worden gekocht.
I think i know! Mele remote?luckske zei:Nee, 't hoort ergens bij en kan niet apart worden gekocht.