• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Plaatjes raden?

Skank zei:
Ik zat er toch wel op hoor...Soit , doe maar luckske
1f609.png
Hi Stijn, om de discussie van de baan te ruimen
1f609.png
Een versterker is nu eenmaal geen receiver, dat zag je dan ook wel duidelijk aan de HOME BUTTON, hé
263a.png

Op naar de volgende foto!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al een leuke voor erna Eerst ff raden, ale. Luckske

Ik heb een klein vraagje: hoe specifiek moet het antwoord zijn? Vb als je een stukje speaker laat zien, moet je toch ook raden welke speakers - niet? Dus gewoon "Luidspreker" is dan geen goed antwoord, of wel?

Je laat gewoon een deel van het geheel zien, waarbij het de bedoeling is om precies te raden welke speaker het dan precies betreft. Mondjesmaat kan er aan de hand van meerdere afbeeldingen, dichter naar het juiste antwoord geraden worden. Succes alvast
1f44d.png

luckske zei:
Och gij? Ge gaat specifieker moeten zijn
Is het eentje van Microsoft, Razer of Logitech? *wilt persé winnen*
1f606.png

Oh mannen. Echt belachelijk. Als het speakers zijn, zijn het speakers ongeacht welk merk. Wil je specifiek merk dan plaats je embleem dat je dan het merk wil ja, maar zo belachelijk doe ik niet mee met iets raden. Fun is eraf voor mij dan. Dan kan ik gerust iets posten wat je nooit zal raden. No thx

Skank zei:
Oh mannen. Echt belachelijk. Als het speakers zijn, zijn het speakers ongeacht welk merk.Wil je specifiek merk dan plaats je embleem dat je dan het merk wil ja, maar zo belachelijk doe ik niet mee met iets raden. Fun is eraf voor mij dan. Dan kan ik gerust iets posten wat je nooit zal raden. No thx
Dat is toch net de fun van het spel, als je enkel maar moet zeggen dat het speakers zijn, dan zijn we vlug uitgespeeld. Als je een fragment van een film moet raden, ga je toch ook niet roepen: ik weet het, een film!!!
1f62e.png

Chr1st0f zei:
Dat is toch net de fun van het spel, als je enkel maar moet zeggen dat het speakers zijn, dan zijn we vlug uitgespeeld. Als je een fragment van een film moet raden, ga je toch ook niet roepen: ik weet het, een film!!!
1f62e.png
Nee idd, maar daar kan je dan wel veeeel meer tonen dan 3pixels op 3....

Nee, 't hoort ergens bij en kan niet apart worden gekocht.

rarahint.png

Die Alt toets aan de buitenkant is wel vreemd en 'k dacht niet eigen aan keyboards. Even uitgeput aan ideëen dus 'k laat het even over aan iemand anders.

Back
Bovenaan