• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Probleem met Infinity Alpha subwoofer.

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Heb de Infinity Alpha speakers met subwoofer aan gesloten op de Pioneer VSX-D2011-S 7.1 THX A/V Receiver. Heb de kabel aangesloten In de speciale subingang achetr op de reciever. Als ik de test uitvoer met de mic hoor ik alles maw test alle kanalen,zodra ik een film speel met de Mede8er 800X3D of dvdplayer hoor ik niets,Als ik de subwoofer aan/uit zet of de pluggen in/uit doe krijg ik de wel bekende brom. Zekering is goed.ook gekeken in de menu maar volgens mij alles staat goed. Iemand een idee of oplossing verneem ik graag. Alvast vriendelijk bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Kijk eens in de menu van je receiver of het volume voor de sub niet teveel wordt dicht geknepen? Door een te laag aan stroompuls zou deze sub bv niet kunnen geactiveerd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Na mijn mening staat alles correct,ga het nogmaals nazien,denk dat ik iets over het hoofd ziet in de menu,of nogmaals met de mic de automatische test doen. Laat je het weten. Begrijp er niets van altijd goed gedaan,en plots dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Wat gebeurt er al de testtoon in de AVR voor de sub afspeelt? Hoor je dan iets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske broodro0ster bedankt voor de reactie. Heb het in middels voor elkaar alles is weer perfect. Was toch een kwestie van instelling. Ja bro0drooster ik hoor de woofer bij automatisch testen. Weet niet hoe het gaat maar deze topic kan gesloten worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: