• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sickbeard/sonarr8nzbdrone)/sickrage

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Euh hoe doe je dit? Handmatige search in sonarr? Dat lukt mij niet. Enkel handmatig bij de indexer site, en daar staan ze wel tussen, maar heb ik uiteraard geen connectie met sonarr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Bij de tv-serie in kwestie gewoon bij de episode 'manual search' aanklikken'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik krijg geen uitroepingsteken maar wel 0 grabbed
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Aha manual search gedaan en daar stond idd uitroepingsteken bij dat het aan mn profiles lag ik had 3 profiles blijkbaar kun je maar 1 profile aan 1 serie hangen en hierdoor liep het mis opgelost dus

enkel lukt het niet voor nlo daar subliminal installeren, is dit ook een addon of een script die je moet toevoegen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Leg da eens in normale taal uit Hoe krijg ik het werkend op unraid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vorig weekend eindelijk ook eens aan de slag gegaan met Sickrage.

Ze maken wel reclame dat ze Anime ondersteunen, maar mijn god heb toch wat moet pleuren om dit ook gewoon werkend te krijgen.

Maak gebruik van één bekende indexer waar naast TV shows ook anime wordt gevonden, en welke standaard in Sickrage zit, maar tja lekker hardcoded in de code staat op welke categorieën deze zoekt 5030 en 5040 terwijl Anime 5070 is. Duurde even voordat ik dit doorhad. Hip hip hoera voor hardcoded code ... not
1f628.png
1f62b.png


Ook benaming van episodes vergt wat extra gepruts.

TV shows werken gelukkig wel out-of-the-box.

Zo nu kan ik Sickbeard en Sickbeard-custom vervangen door één pakket. Tweede was een speciale fork van Sickbeard voor anime.

Afijn laten we zeggen dat 'k me niet verveeld heb
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wat moet ne mens anders doen p:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Maar zijdelings naar gekeken. Zou het wat verder moeten bestuderen maar denk dat Sonarr meer 'van de grond af opgebouwd werd' dus meer cleane code dit in instelling tot Sickrage wat eigenlijk gewoon ook een Sickbeard fork is.

Wie weet als dit druilerig weer blijft aanhouden wat 'k niet allemaal klaar speel
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Oh voor 'k het vergeet tja voor Sonarr heb je ook het Mono pakket nodig. Heb toch liever alles in één pakket
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Is het de moeite om te switchen naar Sickrage?

Heb eigenlijk geen klachten over sickbeard en zou niet weten waarom ik moet overstappen, behalve om een dag te verspillen aan prutsen
1f606.png




Van couchpotato ben ik eigenlijk nooit fan geweest. Heb het 2 keer getest (maanden uit elkaar) en hij downloade elke keer fake films met rommel in
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chickenlal zei:
Van couchpotato ben ik eigenlijk nooit fan geweest. Heb het 2 keer getest (maanden uit elkaar) en hij downloade elke keer fake films met rommel in
Tjah, goede indexers gebruiken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
demon zei:
Tjah, goede indexers gebruiken....
Ja misschien moet ik nog maar eens opnieuw proberen.

Ondertussen heb ik accounts bij DOGnzb, OZNzb, NZBFinder wat volgens mij de betere zijn? Welke aanraders zijn er nog? Mogen betalende zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chickenlal zei:
Welke aanraders zijn er nog? Mogen betalende zijn.
Deze gebruik ik voor Sonarr en Couch:

En zorgt dat het volgende, 'Always search: Search for movies even before there is a ETA" NIET aanstaat
263a.png
 

Bijlagen

  • indexers.jpg
    indexers.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 146
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Nu we bezig zijn, ik ben al jaren bij Supernews en heb eigenlijk geen klagen.

Zijn er betere alternatieven en wat is er dan beter? Belangrijkste is ongelimiteerde snelheid en limiet, retentie is bij supernews meer dan 2000 dagen dacht ik, maakt het dan nog veel uit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Kan je in Sonarr ergens filters instellen (zoals "er moet DTS in de filenaam staan"?) want nu krijg ik steeds 2.0 versies binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
sandervdw zei:
Kan je in Sonarr ergens filters instellen (zoals "er moet DTS in de filenaam staan"?) want nu krijg ik steeds 2.0 versies binnen.
Settings > Indexers > Advanced settings aanvinken > Restrictions (must contain)
 
Laatst bewerkt door een moderator: