jvanhambelgium
Well-Known Member
Op langere termijn kan de vochtigheid/condens idd nadelig zijn, maar als je ze onder een tafel kan zetten uit de direct regen zou ik dat gewoon doen hoor.Ik zal wel een andere oplossing vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Op langere termijn kan de vochtigheid/condens idd nadelig zijn, maar als je ze onder een tafel kan zetten uit de direct regen zou ik dat gewoon doen hoor.Ik zal wel een andere oplossing vinden.
De electriciteitskostprijs van uw wasmachine is ong 40 euro per jaar... die slimme stekker kost ong. 20 euro... begrijp niet goed wat de meerwaarde kan zijn? Wil je je verbruik echt gaan beperken, of koop je dit voor de lol![]()
Die INNR SP120 pluggen meten geen stroom(verbruik). Je zal dus ook geen notificaties gebaseerd op verbruik (vb indien verbruik < 10W = "droogkast klaar") kunnen opzetten.
Enkel denkelijk "is hij geschakeld" of niet,maar da's maar beperkt bruikbaar...
Ach ja daar had ik nog niet bij stilgestaan. Zit er geen meldingsfunctie op je droogkast en wasmachine?Notificaties wanneer iets klaar is![]()
Ach ja daar had ik nog niet bij stilgestaan. Zit er geen meldingsfunctie op je droogkast en wasmachine?