Ik heb gisteren eens wat zitten rondkijken voor die Sonos (voor als we ooit naar een woning verhuizen - zijn momenteel al aan het rondkijken voor grond dus dat is al een begin). Op termijn zou ik in volgende ruimtes muziek willen: badkamer: 1 x Play:1 of Play:3 (heb ze nog niet beluisterd dus kan niet oordelen) keuken: 1 x Play:3 of Play:5 terras: hiervoor zou ik de Play:3/Play:5 uit de keuken nemen, wanneer we op ons terras zitten leefruimte: voor de leefruimte zou ik gebruik maken van de home cinema set, om muziek af te spelen Als ik goed gelezen heb, kan ik bvb de Play:3/Play:5 van de keuken aansluiten op een router. Deze Play zou dan verder signaal geven aan de Play in de badkamer. Klopt dit? Of moet ik een Bridge/Connect aansluiten op de router om dan zowel muziek in de keuken als badkamer te hebben? Het lijk mij eigenlijk ook beter om een Bridge te kopen, aangezien ik de Play van de keuken op het terras zou gebruiken als we op het terras zitten (waardoor het dan nogal moeilijk is om die Play aan de router te laten hangen). Of zien jullie voor het terras een andere optie? Het is weliswaar nogal voorbarig maar wil mij toch hier en daar al wat inlichten over de mogelijkheden etc, zodat ik tegen dat het zover is met alles wat rekening kan houden.