• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Spotify komt met gratis mobiele versie

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Spotify zou van plan zijn om een gratis mobiele versie te lanceren, waarbij gebruikers beperkte invloed hebben op de nummers die worden gespeeld. Om onbeperkt mobiel te kunnen luisteren blijft een abonnement noodzakelijk.
1302771318.gif
De mobiele variant leunt op advertenties, zo <a data-ipb='nomediaparse' href='http://online.wsj.com/news/article_email/SB10001424052702304096104579240432005003354-lMyQjAxMTAzMDAwNTEwNDUyWj/' title="WSJ -- Spotify to Introduce Free Mobile Music Service">schrijft</a> The Wall Street Journal. Dat is een breuk met Spotify's beleid tot nu toe: op dit moment kunnen alleen Spotify Premium-abonnees, die tien euro per maand betalen, de mobiele apps gebruiken. Gebruikers van de gratis mobiele variant kunnen volgens de Amerikaanse krant echter slechts beperkt kiezen welke muziek ze willen luisteren. Een aantal nummers kunnen ze zelf kiezen, maar voor het grootste deel zal de muziek op basis van de interesses van de gebruiker worden gekozen, zodat een persoonlijk radiostation ontstaat. Om onbeperkt zelf muziek te kunnen kiezen, blijft een abonnement dus noodzakelijk. De afgelopen tijd zou Spotify hebben overlegd met de grote muzieklabels over de vraag hoeveel Spotify per afgespeelde stream voor gratis mobiele gebruikers moet afdragen en hoeveel invloed de gebruiker moet hebben op de muziek die wordt afgespeeld. Inmiddels zou met de drie grootste labels - Universal, Sony en Vivendi - overeenstemming zijn bereikt. Spotify heeft het gerucht nog niet bevestigd, maar volgende week vindt een persevenement van de dienst plaats waarop de nieuwe dienst zou kunnen worden aangekondigd. Bron: tweakers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hoe goed is de muziekkwali bij spotify?


Is er een airplay app?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ja er is een airplay app.

Maar als je flac kwaliteit wil, ben je eraan voor de moeite.

Kwaliteit is 320 kb/s , voor mij ideaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Misschien toch maar eens bekijken dan, ideaal om nieuwe dingen te ontdekken.

Is de app wat de moeite?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Kwaliteit kan zeker beter. Ik stream soms door van mijn PC naar mijn versterker en af en toe is er wel een happering. Reageert ook soms heel traag. Als ik op pauze druk zal hij pas effectief op pauze gaan na enkele seconden.   Ik gebruik wel de gratis versie met dus regelmatig reclame.   Bestaat er trouwens niet een dergelijke aanbiedingen maar dan met video clips? Vind dat wel leuk deze af te spelen op mijn TV wanneer ik bv achter de PC zit
lol.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Ja,dat noemt youtube.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Kwaliteit kan zeker beter. Ik stream soms door van mijn PC naar mijn versterker en af en toe is er wel een happering. Reageert ook soms heel traag. Als ik op pauze druk zal hij pas effectief op pauze gaan na enkele seconden.   Ik gebruik wel de gratis versie met dus regelmatig reclame.   Bestaat er trouwens niet een dergelijke aanbiedingen maar dan met video clips? Vind dat wel leuk deze af te spelen op mijn TV wanneer ik bv achter de PC zit
lol.gif
  Dat probleem ondervond ik toch niet hoor, toen ik in mn testperiode zat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Misschien toch maar eens bekijken dan, ideaal om nieuwe dingen te ontdekken.

Is de app wat de moeite?
    Je kan spotify gratis uittesten he, waar wacht je op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth


Spotify introduceert Shuffle voor mobiel en geeft tablets gratis toegang

Dimitri Reijerman</a>, woensdag 11 december 2013 17:02, <a data-ipb='nomediaparse' href='http://tweakers.net/nieuws/93131/spotify-introduceert-shuffle-voor-mobiel-en-geeft-tablets-gratis-toegang.html#reacties']reacties: 0[/url], views: 1
 
Laatst bewerkt door een moderator: