• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

SVS Prime serie

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
SVS gaat binnenkort een nieuwe serie luidsprekers uitbrengen. De Prime serie staat onder de Ultra serie, maar is dan ook een stuk goedkoper.

Deze komen zeker op mijn te beluisteren lijstje als ik van plan ben om te upgraden
263a.png
Het ziet er me een zeer aantrekkelijke luidsprekers uit.

http://www.svsound.com/speakers/prime-series


Samen met de Prime serie hebben ze ook de nieuwe PC-2000 aangekondigd.

http://www.svsound.com/subwoofers/cylinder/pc-2000
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Zeer proper, zeker qua prijs!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
500$ voor een vloerstaander (+ 100$ voor gloss finish) 350$ voor de center (+ 100$ voor gloss finish) 250$ voor de bookshelf (+ 50$ voor gloss finish) 135$ voor de satelite (+ 40$ voor gloss finish)

Ik benieuwd als ze gewoon de dollar prijzen gaan overnemen zoals bij de subs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Das erg aantrekkelijk. Waar wil je die horen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Momenteel zijn ze nog nergens verkrijgbaar. Eind oktober worden ze uitgeleverd in de US. Hoe het in Europa zit weet ik niet. Ik ben nog niet onmiddellijk van plan om nieuwe speakers te kopen, dus tegen die tijd zal je ze wel ergens kunnen beluisteren vermoed ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ah, Peerless midden en laag-midden drivers en ik denk Tangband tweeters. Beiden niet van de duurste, maar in hun prijssegment wel heel goed te noemen. Die Peerless SDS units kunnen best mee in een duurder segment ook. Interessant geprijsde speakers met voor het segment echt goeie drivers. Als het filter mooi ontwikkeld is zouden dat wel eens heel aantrekkelijke dingen kunnen zijn!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Knappe speakers! Prijs zal allicht $ door € vervangen worden...
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dan valt het nog goed mee volgens mij. Best wel goed materiaal voor de prijs. Begin ze er zelf maar eens voor te bouwen. Je zal niet veel goedkoper uitkomen hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
rho zei:
Ah, Peerless midden en laag-midden drivers en ik denk Tangband tweeters. Beiden niet van de duurste, maar in hun prijssegment wel heel goed te noemen. Die Peerless SDS units kunnen best mee in een duurder segment ook. Interessant geprijsde speakers met voor het segment echt goeie drivers. Als het filter mooi ontwikkeld is zouden dat wel eens heel aantrekkelijke dingen kunnen zijn!
263a.png

Thanks! Zoveel ken ik daar niet van, maar ik hoop dat ze niet te scherp gaan klinken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dat zal dan toch vooral aan het filter liggen. En daar kan ik zo natuurlijk totaal niks over vertellen. Maar over het algemeen is dat geen probleem met Tangband tweeters. ...als het al een Tangband is. Want daar ben ik niet helemaal zeker van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Gisteren aan SVS gevraagd wanneer ze zouden beschikbaar zijn in Europa. Ze zeiden me dat ze hier over 4-6 weken zouden zijn.

Ik vroeg tussendoor als ze niet te scherp/helder zouden klinken, maar ze zeiden dat je je daar zeker geen zorgen om moet maken. Als dat echt zo is, dan is de kans groot dat ze hier in huis gaan komen.

Ze zeiden ook dat ze boven hun prijsklasse zouden spelen, maar dat zal wel met een korreltje zout te nemen zijn. Alhoewel dat hun subs dubbel en dik het geld waard zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
De gebruikte drivers zijn echt wel heel degelijk hoor. Dus de kans bestaat zeker dat ze prijs/kwaliteit gewoon met hun subs mee gaan. Erg goed dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
svsprime.png


Via Instagram van SVSound: The wait is over! Our Prime Series Speakers are now shipping with full details on our site (link in our profile). #svs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik zou ze echt wel eens willen horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
broodro0ster zei:
Dat zal binnenkort ongetwijfeld gaan gebeuren op de M&G bij de broodro0ster
1f609.png
Wil ze ook wel een horen eigenlijk, maar ik zie precies bij L-Sound nog niet echt een prijsindicatie in EUR ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
1f604.png
Eerst nog eventjes verder spelen met de BA's 25 tot m'n zakken terug gevuld zijn vrees ik
2639.png
:p Wie weet dat dat al een grote vooruitgang zal zijn eens ze op zolder ipv in de woonkamer.
 
Laatst bewerkt door een moderator: