Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De afspraak is naar volgende week maandag gezet.Vraag me af hoe dit afgelopen dinsdag verlopen is?
Ik vrees dat het niet alleen bij je thuis zal zijn. Sinds Telenet Base overgenomen heeft, hoor ik veel mensen klagen met telenet.De afspraak is naar volgende week maandag gezet.
Overstap van Whoppa naar Wigo is reeds gebeurd en de gekoppelde gsm’s hebben zelfs in huis bereik.
Bij Proximus zijn alle blokjes van het signaal actief en bij Telenet zonder de gsm-versterker maar 1 blokje.
Ik vraag me af of een gsm-versterker veel zal toevoegen, anders mag de modem-only gewoon lekker blijven.
broodro0ster Ik zit met de exact zelfde situatie als Joske007Je hoeft niet 2x te port forwarden als je de Unify router in DMZ plaatst. Dan wordt alles automatisch geforward naar de Unify router en kan je daar port forwarding op doen.
Enige nadeel dat je hebt is dubbele DMZ.
Helemaal correct. Ik heb dit ook op manier draaien thuis.
Het enige nadeel is de dubbele DMZ, want daardoor werkt de ingebouwde Dyn DNS service van m'n Asus router niet.
Gelukkig veranderd mijn IP address pas als ik mijn model voor een lange tijd zonder stroom zet, dus ik kan perfect zonder Dyn DNS.
Normaal gezien is het geen probleem. Je kan een DMZ netwerk aanmaken en daarin je Unify router zetten.
Ik heb nu niet de witte router, maar wel de vorige generatie router van Telenet (zwarte met ingebouwde router en wifi) en dat werkt perfect met mijn eigen router door hem in DMZ te zetten.
broodro0ster Ik zit met de exact zelfde situatie als Joske007
Ook een unify security gateway, ook de nieuwe witte router/modem van Telenet vanwege gsm range extender.
Maar ik begrijp nog niet echt goed. Als mijn dmz adres ingesteld staat op het adres van mijn Unifi volgens mijn Telenet router. Dan hoef ik dus enkel te port forwarden op mij unify security gateway? (en dus niet meer via Mijn Telenet voor mijn Telenet router/modem?)