John Carlton
Well-Known Member
Hoi allen,
Vlak voor kerst is bij mijn 9 maand oude Lenovo laptop een scharnier van het scherm afgebroken.
Héél jammer want ik was er super blij mee.
Binnengestoken voor herstelling maar ik heb em nog steeds niet terug en het ziet er naar uit dat ik mijn geld (€700) ga terugkrijgen.
Voor dat geld kan ik nu zelfs niet meer een laptop met zelfde specs kopen
Ik hang vast aan Mediamarkt en stelde mezelf de vraag of ik zou overstappen naar Mac en een Macbook air 13" zou kopen (€939).
Ik heb nog geen enkele ervaring met Mac.
De laptop wordt gebruikt voor;
- surfen
- mailen
- 3D tekenen
- Netflix
- Office shizzle
- een occasioneel DJ setje
Mijn vraag aan de ervaringsdeskundigen, loont het de moeite om de leercurve te doorstaan (nieuwe programma's OS, werkt de printer en NAS nog,...)? Tis het grote onbekende in feite en weet gevoelsmatig niet of het een goed idee is of niet.
Vlak voor kerst is bij mijn 9 maand oude Lenovo laptop een scharnier van het scherm afgebroken.
Héél jammer want ik was er super blij mee.
Binnengestoken voor herstelling maar ik heb em nog steeds niet terug en het ziet er naar uit dat ik mijn geld (€700) ga terugkrijgen.
Voor dat geld kan ik nu zelfs niet meer een laptop met zelfde specs kopen
Ik hang vast aan Mediamarkt en stelde mezelf de vraag of ik zou overstappen naar Mac en een Macbook air 13" zou kopen (€939).
Ik heb nog geen enkele ervaring met Mac.
De laptop wordt gebruikt voor;
- surfen
- mailen
- 3D tekenen
- Netflix
- Office shizzle
- een occasioneel DJ setje
Mijn vraag aan de ervaringsdeskundigen, loont het de moeite om de leercurve te doorstaan (nieuwe programma's OS, werkt de printer en NAS nog,...)? Tis het grote onbekende in feite en weet gevoelsmatig niet of het een goed idee is of niet.