• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Toekomst Head-mounted-display

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik snap de link niet zo goed. Heeft toch niks met headmounted displays te maken. Bovendien gaan head mounted displays nooit een gewone display vervangen denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik snap de link niet zo goed. Heeft toch niks met headmounted displays te maken. Bovendien gaan head mounted displays nooit een gewone display vervangen denk ik.
Dit is verlichting op basis van OLED dat langs volledig ondoorzichtig is als het licht brandt, en volledig doorzichtig als het niet brandt. Als je dit verder doortrekt kunnen dit na verloop van tijd (mogelijk) ook schermen zijn. Als ze het dan in een "normaal" profiel gebouwd krijgen kan je dus switchen tussen film en geen film zonder de head-mounted-display uit te doen. HMD zal inderdaad nooit de normale display vervangen, maar het is wel een mogelijke aanvulling (Dit zou bvb een "betere" versie van Google Glass kunnen geven).
 
Laatst bewerkt door een moderator: