Misschien moet je hem daadwerkelijk eens bekijken ipv je oordeel te verwachten!Skank zei:Guardians, verwacht ik zoiezo geen top
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Misschien moet je hem daadwerkelijk eens bekijken ipv je oordeel te verwachten!Skank zei:Guardians, verwacht ik zoiezo geen top
Huh, gij zei toch altijd dat 3d de film naar een hoger niveau kon brengen en een slechte film bijna goed maken?Skank zei:Mja, ik vind de film zelf maar matig, dus ik pas toch
Ik heb nooit gezegd dat 3d een slechte film goed kan maken, nooit Dat het naar een hoger niveau kan brengen, ja absoluut als het goed gedaan is.djaxx zei:Huh, gij zei toch altijd dat 3d de film naar een hoger niveau kon brengen en een slechte film bijna goed maken?
Heb je Transformers 3 in 3D gezien? Ik heb die van de week gezien en die vond ik mooi kwa beeld.Squeek zei:Zoals eerder al gezegd, transformers 4 is echt een tegenvaller. Enkel de openingsscene is mooi, verder in de film verlies je het effect precies. En dan heb ik nog niet gesproken van het ongelooflijk slechte wisseling tussen de imax scenes en de gewone. Je verwacht een soort dark knight blu ray, helaas doet transformers het schandalig slecht hierin. 3!!verschillende formaten van beeld en elk shot is anders. De full screen shots zijn dan nog eens niet kompleet full screen ook nog, dus je blijft met heel kleine zwarte balken zitten. Heel de film door verspringt het. Dikke nul deze 3D versie!!
Planet of the apes heb ik gisteren gecheckt bij een vriend op zijn 55" tv. Deze film is 1.85:1 wat beeldvullend is, en dat doet het 3D vaak ten goede. Op zich zag dit er zeker niet slecht uit. Geen hoogvlieger nochtans. Het leek me de standaard 3D film van deze tijd.
Dan zelf guardians of the galaxy gezien gisteren in 3D hier thuis. Deze doet oo het imax trucje maar wel veel beter als tf4. Beeld oogt stukken rustiger zo en leidt niet meer af. 3D is net wat beter als de gemiddelde film, zeker ok te noemen.
Ja , super he Top in 3d !broodro0ster zei:Heb je Transformers 3 in 3D gezien? Ik heb die van de week gezien en die vond ik mooi kwa beeld.
De derde film is veel beter ja, daar heb je ook de wisselende aspect ratios niet. Enige minpunt aan de derde film is dat ie wel donkerder is als de gemiddelde 3D film. Geluid is zeker zo goed vind ik persoonlijk. Tf4 zal in atmos wel de moeite zijn maar zo in 7.1 vond ik het geen hoogvlieger.broodro0ster zei:Heb je Transformers 3 in 3D gezien? Ik heb die van de week gezien en die vond ik mooi kwa beeld.
De film in 2D vond ik maar niks, ben benieuwd of deze in 3D nu wel te pruimen valtSkank zei:Thor in 3d al gezien?