• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Top 3d Films

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Skank zei:
Guardians, verwacht ik zoiezo geen top
Misschien moet je hem daadwerkelijk eens bekijken ipv je oordeel te verwachten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mja, ik vind de film zelf maar matig, dus ik pas toch :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Mja, ik vind de film zelf maar matig, dus ik pas toch :p
Huh, gij zei toch altijd dat 3d de film naar een hoger niveau kon brengen en een slechte film bijna goed maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
djaxx zei:
Huh, gij zei toch altijd dat 3d de film naar een hoger niveau kon brengen en een slechte film bijna goed maken?
Ik heb nooit gezegd dat 3d een slechte film goed kan maken, nooit Dat het naar een hoger niveau kan brengen, ja absoluut als het goed gedaan is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Squeek zei:
Zoals eerder al gezegd, transformers 4 is echt een tegenvaller. Enkel de openingsscene is mooi, verder in de film verlies je het effect precies. En dan heb ik nog niet gesproken van het ongelooflijk slechte wisseling tussen de imax scenes en de gewone. Je verwacht een soort dark knight blu ray, helaas doet transformers het schandalig slecht hierin. 3!!verschillende formaten van beeld en elk shot is anders. De full screen shots zijn dan nog eens niet kompleet full screen ook nog, dus je blijft met heel kleine zwarte balken zitten. Heel de film door verspringt het. Dikke nul deze 3D versie!!

Planet of the apes heb ik gisteren gecheckt bij een vriend op zijn 55" tv. Deze film is 1.85:1 wat beeldvullend is, en dat doet het 3D vaak ten goede. Op zich zag dit er zeker niet slecht uit. Geen hoogvlieger nochtans. Het leek me de standaard 3D film van deze tijd.

Dan zelf guardians of the galaxy gezien gisteren in 3D hier thuis. Deze doet oo het imax trucje maar wel veel beter als tf4. Beeld oogt stukken rustiger zo en leidt niet meer af. 3D is net wat beter als de gemiddelde film, zeker ok te noemen.
Heb je Transformers 3 in 3D gezien? Ik heb die van de week gezien en die vond ik mooi kwa beeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
broodro0ster zei:
Heb je Transformers 3 in 3D gezien? Ik heb die van de week gezien en die vond ik mooi kwa beeld.
Ja , super he Top in 3d !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Dus TF3 is beter als TF4 kwa visuals en 3D?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik vond persoonlijk de 3d in deel 3 beter dan deel 4 ja Niet dat hij slecht is he in 4

Audio daarentegen vind ik het dan net omgekeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
broodro0ster zei:
Heb je Transformers 3 in 3D gezien? Ik heb die van de week gezien en die vond ik mooi kwa beeld.
De derde film is veel beter ja, daar heb je ook de wisselende aspect ratios niet. Enige minpunt aan de derde film is dat ie wel donkerder is als de gemiddelde 3D film. Geluid is zeker zo goed vind ik persoonlijk. Tf4 zal in atmos wel de moeite zijn maar zo in 7.1 vond ik het geen hoogvlieger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Skank, ik heb deze week dawn of the lanet of the apes gezien in 3D hier thuis. Was best toch onder de indruk van het mooie beeld, en het 3D is zeker niet slecht, gaf mooi diepte weer. Geen into your face 3D maar algemene diepte in het beeld. Geluid in 7.1 was ook de moeite, surround werd goed aangehaald.

Hercules met the rock is een erg goeie 3D film ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Eergisteren Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole gekeken. Prachtige 3D beelden!! Ook eerste film wat ik zag met 0,0 crosstalk. Echt referentiemateriaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Onlangs War World Z in 3D gezien, gewoon prachtig
1f60d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Iemand imax under the sea 3d gezien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Ik heb em zien liggen in de mediamarkt gisteren maar ik vind 23 euro voor een docu van slechts 45 mintuen wel erg veel geld. Zeker als je niet weet of het wat is. Ik ben al redelijk sceptisch naar 3d films in het algemeen omdat ze vaak niet zo goed zijn.

Wat ik wel heb meegenomen gisteren is tmnt in 3D. Was zeker niet slecht maar geen hoogvlieger.

African safari 3D. Hier had ik wel hoge verwachtingen van aangezien deze docu gefilmd is door ben stassen, maker van sammy 1 & 2, flits en het magische huis etc. Dat zijn tenminste 3D films. Helaas is deze docu niet wauw qua beeld. Het is continu onscherp, en je kijkt soms scheel op het 3D. Ik heb een licht vermoeden dat de dutch film works uitgave er wat mee te maken heeft. 2 hoogvliegers nochtans in de film is een leeuw die zo dicht op de camera afkomt dat zen kop boven de salon tafel hangt, en het beste is een olifant die de camera afsnuffelt. Zijn slurf hangt echt voor je neus. Verder wel een mooie docu, mooi gefilmd. Alleen het wazige beeld verknoeit de hele ervaring wel, jammer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Cool. Die leeuw en olifant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Heb ook al gezien dat er in de meeste 3D films docu's er regelmatig onscherpe beelden inzitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
Thor in 3d al gezien?
De film in 2D vond ik maar niks, ben benieuwd of deze in 3D nu wel te pruimen valt
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: