• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

tv audio meubel

bart

Member
11 jun 2015
85
0
9
het lijkt er op dat ik een meubel op maat zal moeten laten maken. want in elke winkel ik kom of website ik bezoek vind ik nooit wat ik zoek om alles in te plaatsen. Ben ik dan zo speciaal? ik moet ruimte hebben voor een receiver, dus liefst 21 cm hoog (17 voor de receiver + 4cm extra). Dan nog ruimte voor de center, dus een vak bijna zo groot als voor de receiver, dan nog plaats voor de digicorder, de bluesound node 2, de playstation 4, de cd speler al ben ik nu wel onze cd's aan het rippen maar de vrouw wil vooralsnog de cd speler er in.
het meubel moet minstens 150cm breed zijn en 40 a 45 diep. wat ik zie is altijd een meubel met klep of lades of deuren maar dat zoek ik niet. Weet iemand toch een winkel of website?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
eens kijken bij Ikea . Niets mis meer mee en gebruik dit zelf ook .als het niet aan de muur wordt bevestigd kan je bij montage achterwand eruithalen en zo de diepte van versterker opvangen
 
Laatst bewerkt door een moderator: