Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Nevermind. Bovenvermelde kaart is qua beeld niet echt ok bij nader inzien. Nu back to work en later nog wat verder zoeken (SPDIF blijft een must).Eindelijk nog eens wat tijd om verder te zoeken... Met ons huwelijk dat er binnen 3 weken al is, is het nogal druk de laatste tijd... Dit moederbord lijkt mij ook nog interessant te zijn: http://azerty.nl/8-843-620727/asrock-ad2550-itx-moederbor.html Als ik het goed begrijp, heb ik - indien dit moederbord ok zou zijn voor al mijn eisen (ik zou voor een Openelec systeempje gaan en Full HD en HD Audio zijn belangrijk) - enkel nog 2GB DDR3 Ram en een case. Of zie ik iets over het hoofd?
Lol zoals ik zei Ik denk dat je gaat moeten kiezen tussen mijn opties hoor.. Niet veel anders mogelijk met de vooropgestelde eisenNevermind. Bovenvermelde kaart is qua beeld niet echt ok bij nader inzien. Nu back to work en later nog wat verder zoeken (SPDIF blijft een must).
Nog geen idee. Ofwel net voor ons huwelijksreis, zodat alle componenten klaarliggen als ik terug thuis kom, ofwel meteen na de huwelijksreis. Ik wil gerust voor jou iets meebestellen, maar hoe er dan wel rekening mee dat het pas eind november ten vroegste zal zijn eer je het zal hebben (ongeacht het feit of ik het voor of na de huwelijksreis bestel). Maar goed, eerst nog eens de juiste componenten bijeen zoeken. Wissel constant van Windows naar Openelec en omgekeerd. Windows lijkt mij iets makkelijker te zijn, aangezien je met Openelec toch nog altijd moet kijken voor bvb de audio uitvoer... 3D is voor mij geen must en zal er ook nooit komen, maar HD beeld en geluid daarentegen wel.Wanneer ga je bestellen? Mag ik anders iets meebestellen en dat je het mij opstuurt (kiala)