• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

verkoop complete HT setup (projectoren, versterkers etc etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

THX-UltraII

Member
22 okt 2015
142
0
19
Aangezien met een aankomende opleiding het roer echt om gaat bij mij heb ik besloten om mijn complete HT setup in de verkoop te plaatsen. Ik verkoop echt alles tot de laatste kabel, diffuser etc. Het beste kun je even persoonlijk contact via een PM met me opnemen voor als je naar iets op zoek bent. Ik heb namelijk echt van alles staan zoals: - Diverse projectoren waaronder een Sony VPL-HW65es, VPL-VW520es, JVC DLA-X3 (wit) - Diverse versterkers waaronder een Marantz SR7009 (zilver) voor 800 euro, een 2kanaals eindversterker voor 200 euro - Complete 7.1.4 Dolby Atmos speaker setup van Teufel</strong> (Theater 8 serie!!!) voor 5000 euro (11 speakers en 1 subwoofer) - Stewart 3 meter auto masking scherm voor 3750 euro - allerlei audio modules gemaakt door Soundscapes waaronder diffusers, basstraps, flutter echo panelen etc etc etc - Kabels. Van speakerkabels tot subwooferkabels en HDMI - <strong>Complete HTPC met madVR ingericht voor 1000 euro - Mijn D-Box presidential recliner setup is reeds verkocht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Op zich heb ik wel interesse in de akoestische modules, Heb je enig idee qua prijs?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.