• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Vero 4K

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Skank Skank : wat vind je eigenlijk van de Vero4K, voldoet hij aan je verwachtingen?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Beetje zoeken, had vooral subtitle problems met mn 21:9 scherm. Nu blijkt dat je in kodi dit moet op vast zetten en je positie kun je instellen.
Maar! En nu komt het, dit moet je doen voor elke refresh rate frequency! Dus voor 24,50,60 hz enz
Daarom dat het niet ging., nu zijn er nog enkele die niet gaan maar das met zidoo ook.
Ander probleem zn mn kleuren en brightness.
Kleuren lijken dull, en minder brightness dan met de zidoo heb ik de indruk.
Als ik wissel v 60 nr 50 is dat een pak beter, raar, maar zal waarschijnlijk nt de bedoeling zijn?
Ik moet daar nog es nr mn settings zien
Iemand die vero 4k heeft?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Blijkbaar kan kodi geen image based subs verplaatsen zoals pgs
Is blijkbaar gelimiteerd tot text based only
Er was een reden voor maar ze weten niet meer waarom

Verdikke
Zidoo kan het wel..
Lijkt er dan op dat ik ga moeten ruilen
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nee bijlange niet lol
Ik kijk nog even verder en anders wissel ik hem met de zidoo in de woonkamer ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hey
Ik ervaar plots problemen met mn vero 4k en 4k films
Niet allemaal.

Ik krijg de melding bron te traag in kodi
Leessnelheid te laag voor continu afspelen

Al gehad?
Je films die op je nas staan, is die geconfigureerd met smb, nfs of fstab smb?
Kan dat eraan doen of de netwerkpoort vd vero 4k die geen gigabit is?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ja, ik had het al gezien toen Carrion zei dat hij een Vero 4K+ had gekocht.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
'k ben alvast benieuwd, ik hoop dat hij komende maandag/dinsdag verstuurd wordt en ik 'm met héél véél geluk eind volgende week in m'n bezit heb.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Van waar ben je? Zou es willen testen of het die netwerkaansluiting is
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Kunt ge op uw server niet zien hoeveel upload 'm aan het doorsturen is? Als die daar niet boven de 100 mbit gaat ligt het volgens mij ook aan die speler. Nu, 'k heb die release eens snel bekeken en van wat ik lees is dat die film max tegen de 60-62 mbps gaat pieken qua bitrate. Eventueel uw vero eens updaten, of opnieuw installeren?

Nu, als ik die 4k+ binnen heb wil ik hier gerust die release eens testen om te zien hoe die loopt. Nu weet ik niet in hoeverre dit representatief gaat zijn voor u. Hier heeft elk onderdeel in de keten gigabit ondersteuning.
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kunt ge op uw server niet zien hoeveel upload 'm aan het doorsturen is? Als die daar niet boven de 100 mbit gaat ligt het volgens mij ook aan die speler. Nu, 'k heb die release eens snel bekeken en van wat ik lees is dat die film max tegen de 60-62 mbps gaat pieken qua bitrate. Eventueel uw vero eens updaten, of opnieuw installeren?

Nu, als ik die 4k+ binnen heb wil ik hier gerust die release eens testen om te zien hoe die loopt. Nu weet ik niet in hoeverre dit representatief gaat zijn voor u. Hier heeft elk onderdeel in de keten gigabit ondersteuning.

Dezelfde film afspelen via mn zidoo is geen probleem
dus jah..
die piekt idd op 68 mbps qua bitrate

de vero is nog maar onlangs gereset

test gerust die release ja en let me know, maar dan nog is dat in uw netwerk he, en niet de mijne
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Kodi of osmc updaten? En anders zal het wachten worden op een antwoord op dat forum :p

edit: of eens zien of je de inkomende snelheden wel kan meten met uw vero? Aangezien die de film wel deftig kan afspelen via usb ligt het dus ergens aan het netwerk en als een andere speler op hetzelfde netwerk het wel goed doet.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
eerlijk
ik heb via usb niet getest omdat die perfect afspeelt op een andere
lijkt het mij onlogisch toch via usb te proberen
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Tgoh, dieje Sam lijkt me wel iemand die echt moeite doet om alle problemen die gebruikers tegenkomen op te lossen. Als je dan zegt dat het via usb werkt terwijl je dit niet getest hebt kloot ge eigenlijk enkel uzelf omdat hij dan bepaalde pistes niet meer gaat bekijken die hij anders wel had bekeken.