• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Eerst in de winkel zien :)


Veel mixed reviews over de Wuuk bel trouwens. Dus die ga ik afschrijven... Was ergens wel te verwachten.
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Goh. Ik kijk gewoon op de comments bij Indiegogo van hun crowdfunding pagina.

Bij de ene werkt het, andere weer niet. Maar als er problemen zijn is er weinig support.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Mijn huidige deurbel is allicht stuk. Ze werkt toch niet meer ondanks dat ik de batterijen heb vervangen. Vantweekend de bel aan mijn voordeur afhalen en checken. Maar kans is dus groot dat ik binnenkort een nieuwe ga moeten kopen.

Als ik zie wat er nu op tafel ligt is die eufy de beste kanshebber...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Waarom liever de armcrest? Wat is het probleem met de eufy?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Is er niet en zal er nooit komen? Welke automatisatie zou je aan je deurbel willen hangen?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is er niet en zal er nooit komen? Welke automatisatie zou je aan je deurbel willen hangen?

Indien de bel gaat -> melding op tv/projectorscreen + melding op smartphones + wanneer donker -> licht aan + melding op speakers door het huis

Nu hoor ik het soms niet in de cinema of wanneer ik boven ben
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Maar dat doet een slimme bel toch al sowieso? Melding op al je connected devices. Dus vooral gsm, Google home/Apple/Alexa

Uiteraard zal er geen melding komen op je tv.

Verlichting kan je laten activeren via een lichtsensor als je dat hebt aan je voordeur/hal.

Met een slimme deurbel krijg je nu al op x aantal mogelijke manieren meldingen. Als je dit ook nog eens doet via HA ga je die toch dubbel krijgen op bepaalde devices zoals bv je gsm?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Eufy heeft nog geen google ondersteuning (is nog in beta)
Casten naar home assistant op tablet zal ook niet werken.
Ik heb geen lichtsensor aan mn voordeur

Dubbele meldingen zal ik niet hebben want ik koppel dan niet met mn smartphone/google.

Das ook zo hoe ik het nu doe voor verlichting

Mn hue verlichting is niet gekoppeld aan google
Mn verlichting is gekoppeld aan HA en HA is gekoppeld aan google. Bijgevolg kan ik ALLES bedienen via google
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx