• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat brengt de kerstman voor jou dit jaar?

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
dan ben je prcs wel heel braaf geweest
1f609.png


bij mij is het jurassic park collection op blu ray :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ps4 ga je je niet beklagen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik hoop dat een combi pakket er nog is dan met star wars

Ofwel moet ik vroeger kopen, maar dan mis ik misschien een mooie actie ofwel koop ik star wars gewoon apart :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
PS4 gaat binnenkort droppen naar 350euro. Ben alleen vergeten wanneer. Misschien iets om rekening mee te houden?

Ik zou graag Uncharted 4 kunnen spelen op PS4, maar ik gebruik m'n PS3 zo weinig dat ik het zonde zou vinden om daar 400-450euro aan te spenderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
In de MM in Duitsland staat de PS4 (500gb) zelfs aan 330 euro op dit moment!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
broodro0ster zei:
PS4 gaat binnenkort droppen naar 350euro. Ben alleen vergeten wanneer. Misschien iets om rekening mee te houden?

Ik zou graag Uncharted 4 kunnen spelen op PS4, maar ik gebruik m'n PS3 zo weinig dat ik het zonde zou vinden om daar 400-450euro aan te spenderen.
Die is al gedropt :p Je vindt nu al 1tb ps4 icm game voor 350 euro

Ik gok op zoene
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Skank zei:
Dat is mijn volgende, een atmos receiverGeen dts x, geen titels voor
Die titels komen nog he :p Toen de eerste Atmos AVR uit kwam hadden we ook alleen maar Transformers 4.

Gezien heel wat film DTS-HD gebruikt hebben in het verleden, verwacht ik wel dat DTS:X een grote speler zal blijven.

Ik zou in ieder geval geen atmos only receiver meer kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ja ik ook niet ze Alleen zie ik geen titels met dts x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ex machine is de enige dacht ik. Soit er zullen er wel volgen hoop ik. Het is nog niet eens officieel gereleased, dus ik vermoed dat het wel nog een jaar zal duren eer er wat aanbod is. Dermee dat het misschien zinloos is voor mij om nu al te upgraden naar een DTS:X receiver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Ja? Is dat echt zo goed als dat je overal leest? Heb je er ervaring mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik ken da zelf niet :p Iemand uitleg?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Road Rebel zei:
Ja? Is dat echt zo goed als dat je overal leest? Heb je er ervaring mee?
You bet! Als je graag kookt is dat een van de beste investeringen in uw keuken vind ik. Het enige 'minpunt': het volume van de kom is niet zo denderend groot (2L). Ik bedoel: 4 eiwitten opkloppen bv is "niptekes" (beter 3). Meer mensen zouden dit ding in huis moeten hebben. Je kookt/eet veel beter hiermee. Iedereen kan hiermee aan de slag, zelf al heb je geen benul van koken. Maar ja, als ge niet graag kookt, geeft ge daaraan natuurlijk geen geld uit (tenzij je het krijgt :)). Er zijn genoeg recepten beschikbaar om complete gerechten te maken in een handomdraai. Fijn vind ik dat? En als je wat ervaring hebt met koken, tjah, dan kan je ding gebruiken om high-end zaken mee te fabriceren. Een simpele 'soep' bv kan je nooit bereiden zoals je dat met een thermomix doet. De enorme snelheid en hoge temperaturen die je ermee haalt zijn redelijk uniek en soms van groot belang.

Als je een machien koopt, krijg je er een start-kookboek normaal bij. Als je je registreert, krijg je wekelijks ook recepten van Cnudde binnen. As a start kan je ook de boekjes aanschaffen 'thermomix gemakkelijk en snel' (er zijn er 4, 25€/boek en verkrijgbaar in de boekhandel). Daarin staan poepsimele en lekker dingen. Ook het boek van 'Claudia kookt met Thermomix' is een aanraderke. Met die spullen bij de hand kan je al een heel eind en geraak je gewend aan het bedienen van het toestel, maar leer je ook al z'n kunnen. De rest hangt af van uw creativiteit
1f609.png
Normaal krijgt je bij/na aanschaf ook een demonstratie en kan je nadien tafelen - wordt er samen met jou gekookt. Enfin, dat hangt wellicht af van diegene die je het toestel verkoopt ook denk ik... als die wat kan koken wordt dat een mega ervaring
1f609.png


Ik zou zeggen, kijk er maar naar uit en veel plezier ermee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hou me eens op de hoogte van zo'n ding,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Misschien ook eens kijken voor een PS4 of zo'n Nvidea shield.Ook een Sonos Connect staat op m'n 'short list'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Met een shield heb je echt een wauw product in huis als je zo alles erover leest,, en je kan erop gamen Maar tis natuurlijk geen ps4 Maar dan heb je wel gelijk een mediaspeler met kodi ook Shield is in mijn hoofd ook al veel gepasseerd. Ook al veel over nagedacht, maar vrees dat ik echt PS4 games ga willen draaien
 
Laatst bewerkt door een moderator: