• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat doen jullie tijdens muziekluistersessie :p

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Stel je wilt muziek gaan luisteren.. in een dedicated ruimte.. Want doen jullie terwijl? (behalve op ons geliefd forum tokkelen)   En luister je dan eigenlijk nog wel ?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
beavis_and_butthead.jpg
  Serieus; Genieten van de muziek?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
zoals een echte buddha :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Effin, mediteren over mijn dedicated....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Muziek luisteren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Djax, jij zit in de woonkamer.. kun je rondlopen en dingen doen, ik zie me op zolder niet zo rondlopen en dingen doen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Definitie van 'dingen doen 'aub :blink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dat kan vanalles zijn.. Ik bedoel maar bv ruiten wassen, iets in de keuken doen of dergelijke, met iets bezig zijn..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Ben nu naar de muziek van de art of flight blu ray aan het luisteren ( beeld kijk ik af en toe eens naar maar is niet echt interresant te noemen voor mij) en terwijl lees ik wat op forums maar als ik echt wil luisteren gaat hier alles uit wat niet echt daarvoor nodig is en geniet ik in het donker met mijn oogjes toe...behalve op zondag wanneer ik rondga met de stofzuiger maar dan speelt de muziek wel op een niveua dat je die stofzuiger nietmeer hoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
@skoebi...'herken je mij met mijn skibril aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jij luistert dus echt "dedicated" Muziek aan, en niks doen, puur luisteren Hoe lang kun je dit zo volhouden?   Ik luister in de woonkamer ook muziek maar ben wel altijd met iets bezig... Vandaar dat ik me niet echt in de dedicated zie zitten om puur muziek te luisteren (of ik moet op internet kunnen)   Misschien verandert dit wel nog   Wil wel eens graag weten wat jullie dan zoal opzetten als het puur om het luisteren gaat.. Misschien komt de vraag raar over;;; Zal hem eens anders stellen   Stel je krijgt bezoek en je wilt je speakers laten "horen" Wat leg je op van muziek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
@skoebi...'herken je mij met mijn skibril aan?

Ben jij diegene die amper op zijn plank kan blijven staan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
@ Stijn .

Hoelang dat zoiets kan duren ligt niet echt vast hoor,soms kan het 1 cd zijn op lp maar kunnen er ook meerdere zijn....of gewoon lekker een concertje op dat op blu ray staat...je hoeft daarom niet te kijken

Wat er op dat moment staat te spelen hangt van de goesting af op dat moment kan van licht klassiek,disco tot .....gaan

Laatst heb ik hier nog dubstep en dergelijke liggen beluisteren gewoon om de bas respons eens te testen maar evengoed draai ik een metallica of een andrea bocelli erdoor dus...



Muziek kiezen die de mogelijkheden van uw set kan laten horen is,iets moeilijker omdat niet iedereen deze muziek kent...daarom dat de meesten ook vragen om eigen muziek mee te nemen om te luisteren op iemand anders set.Zo kun je eventuele verschillen opmerken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Djax, jij zit in de woonkamer.. kun je rondlopen en dingen doen, ik zie me op zolder niet zo rondlopen en dingen doen lol
Zenuwpees??? Ik ga zittenzoals gezegd en doe niets buiten muziek luisteren. Zo hoor je het beste, zoek naar de details en luister goed naar de teksten. Ik zet idd ook muziek op als ik beneden bezig ben met dingen maar dan luister ik zeker ni zo goed als wanneer ik ECHT miziek .
 
Laatst bewerkt door een moderator: