15875 hier. Wel raar dat ge echt op een bepaald moment plots heel luid en duidelijk dat hoort. Ik had verwacht dat dat eigenlijk incrementeel ging komen...broodro0ster zei:Leuk! 15823
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
15875 hier. Wel raar dat ge echt op een bepaald moment plots heel luid en duidelijk dat hoort. Ik had verwacht dat dat eigenlijk incrementeel ging komen...broodro0ster zei:Leuk! 15823
De heren van Rhapsody of Fire weten welk hoe ze muziek moeten creëren, gewoon geweldig wat die kunnen. meeste van hun songs zijn wel episch te noemenJoske007 zei:Een melodramatisch</strong> en orkestraal <strong>nummer, niet slecht
Als je Control goed vind moet je zeker ook eens "24 Hour Party People" eens zien . http://www.imdb.com/title/tt0274309/?ref_=nv_sr_1jvanhambelgium zei:Heb gisterenavond de film "Control" (2007) gezien over Joy Division Bijgevolg nu wat aan het luisteren naar Joy Division werk alsook "New Order" werk (de overgebleven bandleden hebben na de zelfmoord van Ian daarna "New Order" opgezet)
Ah, die naam Tony Wilson is geen onbekende in dat milieu geweest preciesJake zei:Als je Control goed vind moet je zeker ook eens "24 Hour Party People" eens zien .http://www.imdb.com/title/tt0274309/?ref_=nv_sr_1
Idd, je hebt gelijk denk ik.mysteryliner zei:17280 hoor ik met generator op telefoon. 15872 valt het plots weg op youtube.
topalbumJoske007 zei:Daft Punk (randomaccessmemories)
Yep, heb 'em gisteren ook effe opgezet en het klonkt niet slechter dan op die Meridian set. Het laag klonk eigenlijk zelfs stukken beter...tja geen DSP op die Meridian spullen en dat hebben we mogen horenJoske007 zei:Daft Punk (randomaccessmemories)
Hier klinkt het laag gelukkig ook beter dan mijn oren op die beurs te verduren kregen en dat hier met een set dat een pak budgetvriendelijker isjvanhambelgium zei:Yep, heb 'em gisteren ook effe opgezet en het klonkt niet slechter dan op die Meridian set. Het laag klonk eigenlijk zelfs stukken beter...tja geen DSP op die Meridian spullen en dat hebben we mogen horen ;-(btw, stukprijs van elk van die speakers was 14.000 euries (jaja, per stuk), dan een Soloos van 7000,- eraan en dan vervolgens de controller was denk ik een 818.3 van ongeveer 13.000,- Dus ja alles samen een goei 50.000,- aan audiogeweld.