• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat luister je nu?

broodro0ster zei:
15875 hier. Wel raar dat ge echt op een bepaald moment plots heel luid en duidelijk dat hoort. Ik had verwacht dat dat eigenlijk incrementeel ging komen...

Laatst bewerkt door een moderator:
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=z16_mx1edG0&feature=youtu.be</woltlab-metacode>

Rhapsody of Fire & Christopher Lee - Magic of Wizard's Dream HD Battlespace version

RIP
2639.png

Een melodramatisch</strong> en orkestraal <strong>nummer, niet slecht
263a.png

Joske007 zei:
Een melodramatisch</strong> en orkestraal <strong>nummer, niet slecht
263a.png
De heren van Rhapsody of Fire weten welk hoe ze muziek moeten creëren, gewoon geweldig wat die kunnen. meeste van hun songs zijn wel episch te noemen
1f606.png

Weet er iemand de geluidskwaliteit van youtube? Denk namelijk dat die op 16k afsnijden. Dus is het logisch dat we net onder 16k beginnen te horen. Ik snap het nu ook niet van surround demo's op youtube. of HQ audio

Met de REW generator wat sinussen genereren boven de 16000hz en als je die hoort is het idd zo.

Heb gisterenavond de film "Control" (2007) gezien over Joy Division Bijgevolg nu wat aan het luisteren naar Joy Division werk alsook "New Order" werk (de overgebleven bandleden hebben na de zelfmoord van Ian daarna "New Order" opgezet)

jvanhambelgium zei:
Heb gisterenavond de film "Control" (2007) gezien over Joy Division Bijgevolg nu wat aan het luisteren naar Joy Division werk alsook "New Order" werk (de overgebleven bandleden hebben na de zelfmoord van Ian daarna "New Order" opgezet)
Als je Control goed vind moet je zeker ook eens "24 Hour Party People" eens zien . http://www.imdb.com/title/tt0274309/?ref_=nv_sr_1

mysteryliner zei:
17280 hoor ik met generator op telefoon. 15872 valt het plots weg op youtube.
Idd, je hebt gelijk denk ik.

Gisteren ook eens getest. Bij 17500hz hoor ik nog zeer stillekes. En hoe lager de frequentie hoe luider het wordt. Bij Youtube was het direct rond de 15500-16000hz al luid.

Daarnet Poliça - Give you the ghost (het album)

En nu The Shawshank Redemption OST. Vooral het nummer "Shawshank Prison" is heerlijk
1f60d.png

Joske007 zei:
Daft Punk (randomaccessmemories)
1f44d.png
Yep, heb 'em gisteren ook effe opgezet en het klonkt niet slechter dan op die Meridian set. Het laag klonk eigenlijk zelfs stukken beter...tja geen DSP op die Meridian spullen en dat hebben we mogen horen
1f62d.png
btw, stukprijs van elk van die speakers was 14.000 euries (jaja, per stuk), dan een Soloos van 7000,- eraan en dan vervolgens de controller was denk ik een 818.3 van ongeveer 13.000,- Dus ja alles samen een goei 50.000,- aan audiogeweld.

jvanhambelgium zei:
Yep, heb 'em gisteren ook effe opgezet en het klonkt niet slechter dan op die Meridian set. Het laag klonk eigenlijk zelfs stukken beter...tja geen DSP op die Meridian spullen en dat hebben we mogen horen ;-(btw, stukprijs van elk van die speakers was 14.000 euries (jaja, per stuk), dan een Soloos van 7000,- eraan en dan vervolgens de controller was denk ik een 818.3 van ongeveer 13.000,- Dus ja alles samen een goei 50.000,- aan audiogeweld.
Hier klinkt het laag gelukkig ook beter dan mijn oren op die beurs te verduren kregen en dat hier met een set dat een pak budgetvriendelijker is
1f606.png
Hoe duur de set ook mag zijn, toch maar weer eens een bewijs dat "DSP" zijn nut wel degelijk heeft
1f44d.png
Straf, dat die jongens daar zo een dure en potente set en voor een deel de demo in het water laten vallen
1f621.png

RIP James Horner - een groot musicus is niet meer *damn*

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=Ia1WRT-ChMs</woltlab-metacode>

Back
Bovenaan