Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Een beetje Speed Metal moet ook wel eens kunnen, al wordt een heel album me wel snel teveel vaindemon zei:Blind Guardian - The Ninth Wave
De correcte term is Powermetal voor Blind Guardian! *doe graag moeilijk*Joske007 zei:Een beetje Speed Metal moet ook wel eens kunnen, al wordt een heel album me wel snel teveel
Sabaton is niet Deens, maar Zweeds! Ze zingen dan ook alleen maar over veldslagen, vooral Wolrd War 2...Joske007 zei:@demon eerder van deze Deense groep gehoordDe zanglijn is gelukkig nog erg verstaanbaar, wel vreemd/apart dat de teksten over de historische veldslagen gaan, wat overigens wel goed bij de clip past
Leg eens Slayer op en zeg dan nog maar eens 'zingen'... . Metal kent nu eenmaal zeer veel subgenres, waarvan ik er enkel luister die cleanvocals hebben en melodie kennen .jvanhambelgium zei:Haha zingen, het is maar wat je definitie van "zingen" is natuurlijk pleasantry pleasantry