Kan kiezen tussen mijn Dune Base 3D of TMT6 op mijn HTPC!Buddha, hoe speel jij nu 3d af?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Kan kiezen tussen mijn Dune Base 3D of TMT6 op mijn HTPC!Buddha, hoe speel jij nu 3d af?
Neen, doe lenzen in als ik die bril opzet, draag ook lenzen als ik ga sporten ofzo. Maar ben het gevoel van een bril dragen wel gewoon en moet zeggen die 3d-bril zit echt niet slecht. Maar kan me best voorstellen dat iemand die een bril niet gewoon is, iets dat op zijn neus duwt best irritant vind.Draag je die Samsung brilletjes op je eigen bril ? Zit dat comfortabel ?
Dat gaat idd wat overdreven zijn.Maarja voor mensen die moeten brillen en geen contactlenzen kunnen verdragen...Lool , ale jong, ge gaat daar toch ni me 2 brillen op uwe kop naar ne film zien? looool
Lool , ale jong, ge gaat daar toch ni me 2 brillen op uwe kop naar ne film zien? looool
Wat da gij daar van vind moet gij weten maar als ik ergens binnenkom en iemand zie zitten met 2 brillen overVind dat eigenlijk niet zo grappig...
Dat zou je al kunnen verstaan hebben in mijn reply ff geleden, zolang ge een brilleke moet opzetten voor 3d komt het hier ni binnen.Of wacht nee, dan moeten ze maar geen 3d gaan zien volgens u?
Nope, heb de 4100 reeks gekocht 20/ stuk in de winkel.Zijn er 3d brillen dat je over een bril kan dragen ? Ik draag meestal een bril om s avonds naar TV te kijken,overdag contactlenzen... PS: Zijn dit de brillen dat je hebt gekocht ? http://www.amazon.co.uk/Samsung-SSG-51002-Battery-Operated-Glasses/dp/B00BMQUKJW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1368177950&sr=8-1&keywords=samsung+3d+glasses+twin+pack