• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
als je het een beetje gevolgd hebt weet je dat hij gevochten heeft voor deze rol te krijgen , en dat hij ook gevochten heeft om er een r-rated movie van te maken omdat het anders geen eer zou doen aan deadpool
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
creed 6/10

beetje cliche gevuld , maar toch van mening dat we michael b jordan de komende jaren in de gaten moeten houden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
the hangover nog eens herbekeken, blijft lachen. burnt , wist me op geen enkel moment te overtuigen ook al ben ik een hobbykok. 1 en zl cliches en voorspelbaarheid met een slecht gecaste cooper voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Spotlight ... 8/10

Inzake structuur en regie een 'saaie' onderzoeksjournalistiek-film. Maar door de glansprestaties van de acteurs en de relevantie van het onderwerp een meeslepende inkijk in de pedofilieschandalen binnen de kerk. In Birdman kon ik Michael Keaton niet echt smaken, maar hier was hij top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
ilstino zei:
creed 6/10

beetje cliche gevuld , maar toch van mening dat we michael b jordan de komende jaren in de gaten moeten houden
Dus de 8/10 op imdb is ferm overroepen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Skank zei:
Dus de 8/10 op imdb is ferm overroepen?
blijft eigen mening , maar ik vind stallone de film echt naar beneden brengen ( is nooit goede acteur geweest maar komaan he ) , michael b jordan brengt hem net naar boven , denk dat op imdb vooral de score komt door de nostalgie naar rocky , de film vliegt er meteen in om dan een tijd stil te vallen om dan met turbo naar het einde te gaan ,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The martian

bEgon leuk met enorm moooie beelden en heel leuke muziek. Film word alsmaar saaier en voorspelbaarder. Geluidsspoor was wel erg goed. Kon makkkelijk 45 minuten minder lang duren. mat acteerd wel goed. Toch bleef ik op de honger zitten en werd niet in het verhaal gezogen.

6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
The secret in their eyes (2015)

7/10 Politie drama met enkele bekende acteurs!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Deadpool

Had vrijdag namiddag vrijaf dus de ideale moment om Deadpool te gaan kijken. Heb me er echt geweldig met geamuseerd, heb praktisch heel de film met een glimlach op m'n gezicht gezeten. Geweldige humor, genoeg R-rated geweld, op juiste momenten de 4de wand doorbreken zonder dat dit begon te vervelen. Voor mij een van de beste Marvel films die er zijn, kan niet wachten tot 'm uit is op bluray.

9/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
De laatste tijd blijken films met hoge verwachtingen vaak teleur te stellen : Martian,Spectre,..Gelukkig zijn er af en toe nog een paar verrassingen : Carol met Kate Blanchet en Rooney Mara ( oscarwaardig ), Legend met Tom hardy, Suburra ( italiaanse maffiafilm),en the Spotlight met een uitzonderlijke Michael Keaton.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
The good Dinosaur... GFX wise gewoon geweldig, verhaal daarentegen was matig voor een Pixar film..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Hail Caesar 7/10

Hoewel er een aantal bijzondere scènes inzaten die sommigen flauw en anderen hillarisch zullen vinden, was het totaal gebrek aan tempo het meest storende aan de film. Een weinig samenhangend geheel, maar desondanks goed acteerwerk en zoals gezegd, absurdistische humor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
deadpool!!! Geweldige film. 9/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Lobster. Wawasmedanuwere....
1f615.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Jake zei:
The Lobster. Wawasmedanuwere....
1f615.png
Idd. Totaal inspiratieloze film voor mij. Voorbeeld van hoe een goed uitgangspunt voor een verhaal (een.maatschappij waar singles verboden zijn) zo slecht kan worden vertaald naar een boeiend verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=7pxZxY_Siyc</woltlab-metacode>

Bwa, 6/10 - ik onthoud vooral de muziek van Craig "Weather Storm" Armstrong
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Voor diegene die Deadpool gezien hebben, vonden jullie het geluid ook zo 'ruim' staan? Ik ben zaterdag in kinépolis Gent, zaal 3 gaan kijken en het was alsof het geluid van alle kanten kwam, zelfs van boven.. maar denk niet dat het een Atmos zaal was...
 
Laatst bewerkt door een moderator: